تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801775315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل‌سعود در جریان آتش افروزی به یمن، دچار عاقبت «صدام» می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بنی‌هاشمی در نطق میان دستور:
آل‌سعود در جریان آتش افروزی به یمن، دچار عاقبت «صدام» می‌شود
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: آل سعود در جریان آتش افروزی و کشتار مردم مسلمان و مظلوم یمن باید بداند عاقبتی چون فرعون، نمرود و صدام خواهد داشت ارتش اجاره‌ای و سربازان بزدل و ترسوی آل سعود شکست مفتضحی را برای خود فراهم کرده‌اند.

آل‌سعود در جریان آتش افروزی به یمن، دچار عاقبت «صدام» می‌شود
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، «سیدهاشم بنی هاشمی» نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه علنی امروز سه شنبه (۸ اردیبهشت ماه) در نطق میان دستور خود، گفت: اگر می‌گویند تمام تحریم‌ها اعم از هسته‌ای و غیر هسته‌ای از طرف سازمان ملل و برخی کشور‌ها بعد از امضای توافقنامه رفع می‌شود و در مقابل محدودیت‌هایی در رابطه با روند فزاینده گسترش انرژی هسته‌ای در ایران در چارچوب موافقت‌های راهبردی از طرف ایران انجام می‌شود، امری است که می‌تواند فرایند گفتگوی ۱+۵ با ایران را شکل عملیاتی دهد. 


وی افزود: انرژی هسته‌ای یک سرمایه ملی برای ماست که بر سه پایه استقرار دارد، دانش فنی و فناوری، سرمایه گذاری اقتصادی و استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران که می‌بایست تداوم آن در جهت شکوفایی و غرور ملی حفظ شود. 


وی افزود: همانطور که سرزمین و مرزهای جغرافیایی کشور را باید حفظ کرد، باید برای مرزهای علمی و دستاوردهای آن نیز مرزبانان را گماشت، چراکه همیشه دشمنان برای ربودن سرمایه‌های ملی ما طمع داشته و با روش‌های گوناگون در صدد نابودی یا به غارت بردن آن‌ها هستند.


نماینده مردم مشهد و کلات گفت: اکنون که در این امر یعنی انرژی هسته‌ای با قدرت‌های جهانی مذاکره می‌کنیم نباید به هیچ یک از سه پایه فناوری، سرمایه گذاری و هویت ایرانی لطمه‌ای وارد شود بلکه باید از این سرمایه برای پیشرفت، اقتدار و رفاه جامعه استفاده کرد و این نیست مگر اینکه هوشیار و متحد و همراه هم باشیم و با روش‌های مناسب وارد مذاکره شده و نسبت به کدهای طرف مقابل بی‌توجه نباشیم. 


وی تاکید کرد: باید بدانیم انرژی هسته‌ای یک دستاورد علمی برای جامعه بشری است و هیچ کس حق ندارد سایر کشور‌ها را محروم کند برای مثال برای تولید انرژی، ۴۴۳ راکتور در دنیا در حال بهره برداری است که ۱۱. ۳ درصد از تولید انرژی جهان را در بر می‌گیرد که ایران با راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر ۱. ۵ درصد از سهم انرژی اتمی جهان را داراست؛ فقط در آمریکا ۹۹ راکتور انرژی اتمی فعال است، فرانسه بیشترین انرژی مورد نیاز خود را از طریق انرژی اتمی تعیین می‌کند و اورانیوم را از سایر کشور‌ها تهیه می‌کند از این رو ایران حق خود می‌داند که گام‌های مربوط را برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای بردارد و هیچ کس نمی‌تواند آن را متوقف کند. 


وی در ادامه با اشاره به شعار سال ۹۴ مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» تصریح کرد: ملت است که درخشندگی خود را به چشمان نگران دولت روشنی می‌بخشد که پیمودن راه را برای او آسان می‌کند و امسال بر این باوریم که آسان‌تر و هوشیار‌تر در اداره کشور همزبانی و همدلی را تجربه کنیم و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای شاهد این گواه است؛ ملت راه استوار و مقاوم را با قدرت خواهد پیمود که آسایش و خوشبختی را در این عرصه خواهیم داشت. 


نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: آل سعود در جریان آتش افروزی و کشتار مردم مسلمان و مظلوم یمن باید بداند عاقبتی چون فرعون، نمرود و صدام خواهد داشت ارتش اجاره‌ای و سربازان بزدل و ترسوی آل سعود شکست مفتضحی را برای خود فراهم کرده‌اند. 


وی افزود: نامه مقام معظم رهبری در پایان سال ۹۳ به جوانان غربی نقطه عطفی در تعاملات اجتماعی جهانی را فراهم می‌کند که غبار فریب، دروغ و تهمت را که قدرت‌های سودجو برای اقلیت سرمایه داران و زورمندان با ابزار رسانه‌ها و ابزارهای اقتصادی و نظامی بر جهان تحمیل کرده و روشنگری برای جستجوی حقیقت از وظایف دینی ماست که توجه دادن به اقشاری از جامعه بشری که در معرض آسیب قرار دارد از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر است، فرازهایی از این پیام به موضوعات تمدن اسلامی، مرزهای ساختگی رسانه‌های، شناخت بی‌واسطه از اسلام، منابع اصیل شناخت اسلام، تبلیغات گسترده علیه اسلام، ساختار قدرت جهانی، سیاست هراس افکنی، وجدان عمومی در غرب، اسلام هراسی، جستجوگری درباره اسلام می‌پردازد که حوزه علمیه قم نقش مهمی در بررسی موضوعی پیام را برای جستجوگران جوان دارد هرچند آن‌ها زمینه‌های مختلف را برای دریافت حقیقت می‌توانند به آن بپردازند. 


بنی هاشمی گفت: شوراهای شهر و روستا‌ها در کشور و نقش مردم در مناطق سکونتی خود اهمیت دارند، این دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی را با عملکرد صحیح و جهادی توسط هر یک از شورا‌ها رونق بخشیم و خدمات شایسته را برای مردم فراهم کنیم، لذا شورای شهر مقدس مشهد از ظرفیت‌های این شهر چه در زمینه زیارت و مسائل فرهنگی و قابلیت‌های توسعه و پیشرفت در خراسان بزرگ بهره گیرد و کارهای اساسی و ارزشمند را با دعوت از مردم برای سرمایه گذاری فراهم کند و نسبت به اتمام کارهای نیمه تمام به خصوص طرح‌های بازسازی پیرامون حرم مطهر حضرت رضا(ع) در میدان شهدا همت گمارد. 


وی در پایان خاطر نشان کرد:  نباید اقتصاد مقاومتی را فراموش کنیم، خودباوری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و روش‌های مناسب انجام کار و خلوص در انجام خدمت از رموز کلیدی این حرکت اقتصادی است که خود جهادی شایسته است که دولت و ملت در این امر باید همکاری داشته باشد همچنین روز کارگر و معلم را به کارگران و معلمان تبریک می‌گویم. 


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

ارائه گزارش عملکرد وزارت صنایع در مجلس با حضور "نعمت‌زاده"
رسیدگی به پرونده گردشگر صهیونیستی با حضور وزارت خارجه، اطلاعات و ناجا
جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت آغاز شد
یک فوریت طرح عملیات بانکی بدون ربا به تصویب رسید
پیشنهاد ادغام وزارت علوم با آموزش و پرورش/ نتیجه مذاکرات باید به تایید مقام معظم رهبری و تصویب مجلس برسد




۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن