تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح دو فوریتی استعفای مسئولان برای انتخابات در مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



طرح دو فوریتی استعفای مسئولان برای انتخابات در مجلس
نماینده لنگرود با اشاره به تهیه طرح 2 فوریتی استعفای مدیران و مسئولان برای انتخابات شورای اسلامی شهر از سمت ها و مشاغل خود گفت: این طرح احتمالا در جلسه امروز سه شنبه مجلس مطرح خواهد شد.
روز نو : نماینده لنگرود با اشاره به تهیه طرح 2 فوریتی استعفای مدیران و مسئولان برای انتخابات شورای اسلامی شهر از سمت ها و مشاغل خود گفت: این طرح احتمالا در جلسه امروز سه شنبه مجلس مطرح خواهد شد.


به گزارش روز نو، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر خبر با اشاره به ضرورت استعفای کاندیداهای شورای اسلامی شهرها برای انتخابات از مشاغل و سمت های خود گفت: نمایندگان در همین زمینه طرح 2 فوریتی اصلاح ماده 29 قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را تهیه کردند که این طرح احتمالا در جلسه امروز سه شنبه مجلس مطرح خواهد شد.


طرح دو فوریتی مجلس برای استعفای مدیران و مسئولان برای اتخابات شورای شهر
وی با اشاره به ماده واحده این طرح اضافه کرد: در صورت تصویب نهایی این طرح در صحن مجلس، چنانچه مسئولین و افراد شاغل در ادارات بخواهند برای انتخابات شورای اسلامی شهر در هر حوزه انتخابیه ای از سراسر کشور کاندیدا شوند، باید همانند سایر مقامات کشور شش ماه قبل از سمت خود استعفا دهند.


نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر اگر فردی در شهری سمت داشته باشد، بدون استعفا دادن، می تواند در شهر دیگر برای انتخابات شوراها کاندیدا شود. مثلا فردی در اصفهان مدیرکل است بدون استعفا دادن می تواند برای انتخابات شورای شهر تهران کاندیدا شود.


به گفته لاهوتی این طرح به امضای بیش از 50 نماینده مجلس رسیده است.




تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن