تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820270838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴هزار زن سرپرست خانوار با حمايت شهرداري توانمند شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۳۲ب.ظ)
مديرعامل سازمان رفاه شهرداري تهران: ۴هزار زن سرپرست خانوار با حمايت شهرداري توانمند شده‌اند موج - مديرعامل سازمان رفاه شهرداري تهران گفت: از سال ۸۸ تاکنون تصويب اين سند بار‌ها به کميسيون‌هاي مختلف شوراي شهر رفت و برگشت داشته است، از همين رو از اعضا مي‌خواهم هرچه سريع‌تر اين سند را تعيين تکليف کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، فرزاد هوشيار پارسيان در روند بررسي لايحه آيين‌نامه توسعه، ساماندهي و ارتقاي کارآفريني در يکصد و چهل و هشتمين جلسه علني شوراي شهر با تأکيد بر اينکه شهرداري تهران کارآفرين نيست و درزمينهٔ کارآفريني‌ها تنها نقش تسهيل گر را ايفا مي‌کند، افزود: شورا پيش‌تر مصوب کرده است که خدمات در سازمان رفاه در قالب رفع آسيب‌هاي اجتماعي و ايجاد اشتغال تعريف شود، از همين رو اين سند بالادستي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
وي با تأکيد بر اينکه امروز درزمينهٔ کارآفريني، شاهد آن هستيم که برخي معتادان خياباني سلامت خود را به دست آورده‌اند به‌طوري‌که يکي از اين معتادان امروز براي ۲۵۰ کارگر اشتغال‌زايي کرده است، ادامه داد: تسهيل گري در کارآفريني به اين معناست که شهروندان نبايد تصور کنند که بلافاصله پس از فارغ‌التحصيلي به پشت ميزي بروند و شروع به کار کنند، بلکه حتي در فضاي داخل خانه‌شان نيز فرصت اشتغال داشته باشند.
وي تصريح کرد: بايد به شهروندان آموزش دهيم که پشت ميز ننشينند و در هر فرصتي امکان درآمدزايي داشته باشند. به‌طوري‌که بر اساس اين سند بالادستي، امروز شاهد آن هستيم که بيش از ۴ هزار زن سرپرست خانوار از طريق مشاغل خانگي، به خودکفايي مالي رسيده‌اند.
هوشيار با يادآوري اينکه در اين لايحه‌شان شورا در نظر گرفته‌شده است و به‌عنوان يک‌نهاد سياست‌گذار مدنظر قرار مي‌گيرد و به اجرا ورود نخواهد داشت، متذکر شد: شأن شورا در سند اين‌گونه ديده‌شده است و از سال ۸۸ تاکنون نيز اين سند به اين شکل اجراشده است.
مديرعامل سازمان رفاه شهرداري از اعضاي شورا خواست روند بررسي اين لايحه را هر چه سريع‌تر به پايان برسانند تا درزمينهٔ اجراي اين لايحه خللي ايجاد نشود.
در پايان بررسي و اعمال اصلاحات جديد در لايحه آيين‌نامه توسعه، ساماندهي و ارتقاي کارآفريني در يکصد و چهل و هشتمين جلسه علني، تغييرات از سوي رئيس شوراي شهر لحاظ و لايحه بار ديگر به رأي‌گيري اعضا گذاشته شد که با ۲۰ رأي موافق به تصويب رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن