تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805677853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمانی که فقر و بیکاری نباشد، روز عزت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: روحانی در جشن بزرگ کارگری: زمانی که فقر و بیکاری نباشد، روز عزت ایران است خبرگزاری پانا: رئیس جمهور با بیان اینکه کار و کارگر، نماد نوآوری ، سازندگی ، توسعه و تعالی است، گفت: روزی که فقر و بیکاری نباشد ، روز عزت ایران و اسلام است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت ساعت 09:46

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا ، حسن روحانی در جشن بزرگ کارگری در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی، افزود: ‌برای من حضور در جمع ستون توسعه کشور یعنی کارگران عزیز و پرتلاش در این ایام و روزهایی که به نام روز و هفته کارگر است بسی جای خوشوقتی است. وی گفت :‌روز کار و کارگر تنها به عنوان نماد یک قشر زحمتکش و پرتلاش نیست کار و کارگر نماد نوآوری ،سازندگی ، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران است . رئیس جمهور گفت‌: خوشبختانه امسال ایام بزرگداشت کارگران مصادف است با ایام میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) که مرد جهاد و شجاعت بود، مرد ایمان و معنویت ، علم و دانش ،‌ یتیم نوازی کودکان و دستگیری بینوایان و مرد کار بود . روحانی افزود : امیر المومنین علی(ع ) با آن عظمت و مقامش که هیچ انسانی در روی زمین بعد از پیامبر عظیم الشان اسلام به مقام و منزلت وی نمی رسد و همواره به عنوان الگویی نه تنها برای ما مسلمانان که برای همه آزادمردان جهان است ؛‌ ‌همواره کار و تلاش و کوشش را به عنوان راه و فخر زندگی خود می دانست. روزی که در این کشور بیکاری نباشد ، روز عزت ایران و اسلام است   رئیس جمهور گفت: آن همه زمین های اطراف مدینه که با دست مبارک امیرالمومنین (ع) احیا و آن همه چاه ها که به دست ایشان حفر شد و وقتی آب چاه جاری می شد امام نماز شکر به جای می آورد ، شکر خداوند می کرد و آب آن چاه را برای فقرا و بینوایان وقف می نمود؛ و هنوز هم بعد از قرن ها در اطراف مدینه همان چاه ها وجود دارد و از آب آن چاه ها نخلستان ها بهره مند می شوند. روحانی افزود: امیرالمومنین (ع) مسیر تقوا ، ایمان ، جهاد و کار را به ما آموخت ، مگر جهاد غیر از کار است و مگر کار غیر از جهاد است؟
رئیس جمهور گفت: آن که صبح دنبال کار و تلاش است تا نان حلال به خانه بیاورد و زندگی خود و خانواده اش را با عزت اداره کند او جهاد در راه خدا کرده است و ثوابی همانند ثواب مجاهد دارد. بار تولید کشور بر شانه های کارگران است
روحانی خطاب به کارگران افزود:‌ بار تولید کشور بر شانه های شماست و شما جایگاهی دارید که رسول اکرم (ص) پیامبر عظیم الشان اسلام، دست کارگر را به خاطر کار و تلاش در مسیر بدست آوردن نان حلال می بوسید ، ما دیگر در چه حدی هستیم که بگوییم دست کارگران را می بوسیم، ایشان که اشرف مخلوقات جهان بود. رئیس جمهور با بیان این که ما نیاز به توسعه داریم گفت: توسعه یک هدف بسیار بلند و والا برای همه کشورهاست و ما ایران توسعه یافته را می خواهیم. روحانی افزود: چشم انداز 20 ساله ابلاغی مقام معظم رهبری در 11 سال پیش به ما می گوید ایران ظرف 20 سال باید کشوری توسعه یافته باشد و این هدف بلندی است که همه باید آن را دنبال کنیم. رئیس جمهور گفت: چگونه توسعه حاصل می شود ، چگونه ما می توانیم پرچم عزت ایران و اسلام را در جهان بالا ببریم؟ آن روزی که در این کشور بیکاری نباشد آن روز ، روز عزت ایران و اسلام است.   توسعه کشور در سایه همکاری کارگر، کار آفرین و دولت رقم می خورد رئیس جمهور گفت: در جامعه ای که سه چهار میلیون جوان بیکار دارد، پدر و مادر که به جوان بیکار نگاه می کنند خجالت می کشند و جوان نیز شرمنده است. روحانی افزود: عزت خانواده ایرانی زمانی است که فرزندان این مرز و بوم در سرکار و فعالیت و زندگی آبرومندانه باشند. رئیس جمهور گفت: ما به جمهوری اسلامی ایران و اسلام مان افتخار می کنیم اما عزت اسلام روزی است که در این کشور فقیر نباشد. روحانی افزود: عزت ایران و اسلام با همت و تلاش همه ما حاصل می شود.
رئیس جمهور گفت: همه باید در صفی واحد قرار بگیریم زیرا در یک مسیر سه جانبه شامل کارگر، کار آفرین و دولت و هماهنگی بین آنها می توانیم توسعه کشور را رقم بزنیم. روحانی افزود: مهمترین ستون توسعه کشور کار و کارگر است اما بدون کارآفرین فضای کار بوجود نمی آید. رئیس جمهور با بیان این که رشد اقتصادی کشور در سال 1391 منهای 8ر6 بوده است، گفت: رشد منفی به معنای قفل زدن در مسیر کار و توسعه کشور است. روحانی افزود: در سال92 هم رشد اقتصادی منهای 9ر1 بود اما با همت کارگران و حمایت های مردم و مقام معظم رهبری افتخار می کنیم که در سال 93 رشد کشور مثبت بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن