تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802405388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یمن مورد بغض سعودی‌ها و دولت‌های غربی واقع شد/جان کری از وسط مذاکرات با ایران به سعودی‌ها تماس می‌گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: موسوی:
یمن مورد بغض سعودی‌ها و دولت‌های غربی واقع شد/جان کری از وسط مذاکرات با ایران به سعودی‌ها تماس می‌گرفت
مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: مردم یمن در دوره اخیر هم به ندای انقلاب و امام راحل لبیک گفتند از همین رو مورد بغض سعودی‌ها و دولت‌های غربی واقع شدند.

یمن مورد بغض سعودی‌ها و دولت‌های غربی واقع شد/جان کری از وسط مذاکرات با ایران به سعودی‌ها تماس می‌گرفت/ عربستان سعودی نقطه صفر دموکراسی محسوب می‌شود
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "سیدنظام‌الدین موسوی" مدیرعامل خبرگزاری فارس در نشست هم اندیشی مدیران خبرگزاری‌ها  با اشاره به اهمیت مسئله "یمن" اظهارداشت: این سوال ممکن است که در ذهن پیش بیاید که چرا اینقدر "یمن" از نظر خبری برای ما مهم است؟ پاسخ ما این است که از نظر ارزش‌های خبری مسئله یمن دارای ارزش‌های مجاورت معنوی است و مردم "یمن" همواره در طول تاریخ با ما ارتباطی دوستانه داشته است.


وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله در مورد مسئله "یمن" ادامه داد: مردم یمن در دوره اخیر هم به ندای انقلاب و امام راحل لبیک گفتند از همین رو مورد بغض سعودی‌ها و دولت‌های غربی واقع شدند. 


اتهام زنی‌ها به ایران به خاطر این است که محور مقاومت، غده سرطانی رژیم صهیونیستی را مورد محاصره قرار داده‌ است



مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: ‌موضوع اصلی مردم "یمن" آزادی خواهی بوده و اتهام زنی‌ها به ایران به خاطر این است که محور مقاومت، غده سرطانی رژیم صهیونیستی را مورد محاصره قرار داده‌ است و حتی وزیر امور خارجه آمریکا از وسط مذاکرات هسته‌ای با ایران با سعودی‌ها که نقطه صفر دموکراسی هستند تماس می‌گیرد و آن‌ها را به کشتار مردم مظلوم یمن تشویق می‌کند و  اصل و تبار قبایل عربی در یمن هستند.


وی افزود: موضوع اصلی در یمن موضوع آزادی خواهی ‌مردم در آن‌جاست و کشوری با سابقه تاریخی و با جمعیت بزرگ در منطقه که از زمان حضرت سلیمان نبی(ع) در یمن حضور داشتند.


موسوی  تصریح کرد: مردم یمن می‌خواهند خودشان باشند و هویت خود را حفظ کنند اما دولت دیکتاتور و مستبد عربستا سعودی، بازیچه شده و در اصل پشت صحنه آمریکا و  رژیم صهیونیستی  هستند.


مدیر عامل خبرگزاری فارس تاکید کرد: با توجه به اینکه قبلا محور مقاومت در جمهوری اسلامی خلاصه می‌شد امروز درسراسر منطقه دنبال می‌شود و گفتمان انقلاب اسلامی در همه جا رسوخ پیدا کرده و رژیم صهیونیستی از شمال و شرق و جنوب و غرب و از "لبنان" و "غزه" و "سوریه" در معرض محاصره  و این  غده سرطانی تحت خطر قرار گرفته و با توجه به اینکه می‌دانند گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا خریدار دارد، به همین دلیل مردم  مظلوم "یمن " را  تحت فشار قرار داده‌اند.


وی افزود: این محور جریان مقاوم ضد امپریالیستی و جریان مردم سالار است و در هر جای منطقه که شکل بگیرد این گفتمان پیروز خواهد شد و اگر در یمن و بحرین و جاهای دیگر انتخابات صورت گیرد سعودی‌ها هیچ جایگاهی‌ ندارند.


آل سعود هیچ منبع و اختیاری ندارد/مدعیان لیبرال دموکراسی کجا هستند


موسوی اظهارداشت: آل سعود هیچ منبع و اختیاری ندارد و حتی خلبان از  جاهای دیگر می‌آورند و 7500دلار به آ‌ن‌ها می‌دهند و وقتی که اعلام آتش‌بس شد، سعودی‌ها خوشحال شدند که به جنگ نمی‌روند.


مدیر عامل خبرگزاری فارس تصریح کرد: ‌ما شاهد سکوت سنگین رسانه‌ای در دنیا هستیم که مدعیان لیبرال دموکراسی در هر گوشه‌ای اسلام هراسی به راه می‌اندازند اما در قبال "یمن" و "بحرین" سکوت‌ کرده‌اند و در هر حالی که از 1050نفر تلفات انسانی در "یمن" دست کم 150نفر کودک هستند باید گفت که مدعیان لیبرال دموکراسی کجا هستند.

عربستان سعودی نقطه صفر دموکراسی محسوب می‌شود



وی افزود: جان کری از وسط مذاکرات هسته‌ای با ایران به سعودی‌ها زنگ می‌زند و آن‌ها را به کشتار مردم یمن تشویق می‌کند بنابراین وظیفه رسانه‌های جهان است که حامیان رژیم سعودی را مورد سوال قرار دهد در حالی که عربستان سعودی نقطه صفر دموکراسی محسوب می‌شود.


موسوی یادآور شد: سکوت رسانه‌های غربی و منطقه‌ای که با گرفتن پول "یمن" را بایکوت کرده‌اند شرم آور است و در حالی که رسانه‌های آزاد باید صدای رسای مردم مظلوم "یمن" باشند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: سوال اینجاست که چرا رسانه‌های ما در یمن حضور ندارند؛ لذا مسئولان وزارت ارشاد باید زمینه‌ای را فراهم کنند که این کارصورت بگیرد زیرا برای ما ننگ است که در موضوعی‌ که به مردم مظلوم و مسلمان و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مربوط می‌شود حضور نداشته باشیم بنابراین باید زمینه را برای حضور خبرنگاران و رسانه‌ها فراهم کنیم.


وی خاطرنشان کرد: این در امتداد گفتمان انقلاب اسلامی است اما متاسفانه رسانه‌های ما نتوانسته‌اند که این وظیفه را به درستی انجام دهند که بخشی از آن متوجه مسئولان بوده، در حالی که سلاح ما رسانه و دوربین و قلم ما است.


انتهای پیام/




اخبار مرتبط

عملیات احداث مجتمع بهداشتی درمانی ندسا در منطقه چاه مبارک
عراق را به گورستان داعش تبدیل می‌کنیم/ شهادت مجاهدان اهل سنت در دفاع از حرم حضرت زینب(س)/ استراتژی "خاک سوخته" آمریکا
تبریک کشورهای بزرگ به سپاه/ جدیدترین اطلاعات از شکار پهپاد رژیم صهیونیستی
جزئیات تکان دهنده از زندان‌های مخفی رژیم بعث عراق/ هیچ کدام از این جنایات را فراموش نکرده‌ام




۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن