تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815522193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع تمام قد مبارک از السیسی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دفاع تمام قد مبارک از السیسی
کد خبر: ۴۹۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ - 27 April 2015


دیکتاتور مخلوع مصر ضمن تعریف و تمجید از «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر، وی را فردی بادرایت و لایق حکومت بر مصر خواند و از مردم این کشور خواست از السیسی حمایت بعمل آورند.

به گزارش «تابناک»، حسنی مبارک شب گذشته در گفت وگوی تلفنی با «احمد موسی» که در برنامه «علی مسئولیتی» از شبکه ماهواره ای «صدی البلد» پخش شد، گفت: السیسی از جمله افرادی است که معنای حاکمیت ملی و قداست خاک وطن را می فهمد و من از مصری ها می خواهم که پشت وی بایستند زیرا مصر با چالش های بزرگی مواجه است.

وی افزود: ای مصری ها در پشت السیسی بایستید، من به مصر خوش بین هستم، هیچ رئیس جمهوری به تنهایی قادر به انجام وظایفش نیست، من به درایت السیسی اطمینان دارم و این وظیفه هر مصری است که در پشت وی بایستد تا مصر این مرحله دشوار را پشت سر بگذارد.

دیکتاتور مخلوع مصر اظهار داشت: من به 25 آوریل افتخار می کنم همچنانکه هر مبارزی به خاطر شرکت در جنگ باشکوه اکتبر افتخار می کند.

وی در ادامه به جزئیات بازپس گیری طابا از اسرائیل در سال 1988 اشاره کرد و گفت: اسرائیل می خواست در طابا نیز همانند جولان عمل نماید، آنها بحران آفرینی کردند و به مدت 4 سال ماجراجویی کردند و می گفتند که طابا جزء مصر نیست تا اینکه ما به قضاوت بین المللی روی آوردیم.

مبارک در این سخنان که تلویحا از خود تمجید می کرد، گفت: موضع من این است که ما هرگز حتی از یک وجب از خاک مصر نمی گذریم اما برخی ها می خواستند بخشی از سینا را به اسرائیل واگذار نمایند تا اینکه ما در سال 1986 به قضاوت بین المللی روی آورده و کمیته ای در سطح عالی تشکیل شد و من وارد نبرد سختی شدم و تمامی شواهد و قرائن و مدارک حقوقی را که ثابت می کرد طابا حق مصر است، جمع آوری و ارائه کردم و آنقدر صبوری کردیم تا در تاریخ 19 مارس 1986 از طابا عقب نشینی کردند.

وی افزود: ما ارتش مصر را تقویت کرده و آموزش های آنها را بیشتر نمودیم تا هیچ کس در هیچ روزی فکر تجاوز علیه مصر به سرش نزند، ما نسل قربانی هستیم و معنای حاکمیت مصر را می دانیم.

حبس محمد مرسی اولین رئیس جمهور منتخب مصر در حالی ادامه دارد که همزمان با حضور وی در زندان، حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر در سایه بهت و حیرت خانواده های قربانیان انتفاضه ژانویه 2011 میلادی از اتهام کشتار آنها تبرئه شد.

دادگاه جنایی قاهره اخیرا محمد مرسی رئیس‌جمهور برکنار شده مصر و 12 تن دیگر را در پرونده کشتار تظاهرات کنندگان به 20 سال حبس محکوم کرد. در پی حادثه کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه در سال 2012 میلادی 10 نفر کشته شده و شماری نیز زخمی شدند.


تسنیم













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن