تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801782580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از هرگونه سرمايه گذاري در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۲۹ب.ظ)
استاندار کرمانشاه تاکيد کرد: حمايت از هرگونه سرمايه گذاري در استان موج - نشست مشترک شرکت سرمايه گذاري شاهد با مسئولين استان کرمانشاه به رباست رضايي استاندار و با حضور مهندس قبادي مديرعامل اين شرکت و همچنين معاونين استاندار و مديران کل دستگاه هاي اجرايي استان و جمعي از مديران شرکت شاهد در محل استانداري برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ استاندار در اين نشست ضمن اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي استان کرمانشاه، هر گونه سرمايه گذاري در اين استان را با توجه به موقعيت خاص آن سودآور ارزيابي کرد و اظهار داشت:استان کرمانشاه يکي از امن ترين و موجه ترين استان ها براي سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف از جمله کشاورزي، صنعت، گردشگري و ساير موارد است و با توجه به نزديکي اين استان به بازارهاي منطقه بخصوص کشور عراق و منطقه کردستان، مي تواند در کاهش هزينه هاي مربوط به صادرات نيز به سرمايه گذار کمک کند.
رضايي بابادي با اشاره به ظرفيت اين استان در زمينه معادن، گفت:بيش از75درصد منابع قير طبيعي کشور در منطقه گيلانغرب واقع شده است که يک برند براي استان محسوب مي شود و ما آمادگي اين را داريم که از هر سرمايه گذاري که بتواند در توليد فراورده هاي اين ماده با ارزش فعاليت کند حمايت کنيم.
وي هرگونه سرمايه گذاري در بخش پتروشيمي را نيز توجيه پذير ذکر کرد و افزود:در زمينه پتروشيمي ظرفيت هاي زيادي در استان وجود دارد و با يک مطالعه دقيق مي تواند بسياري از اين ظرفيت ها را توليد کرد و مجموعه مديريت استان نيز حاضر است امکانات و تسهيلات لازم را در اختيار سرمايه گذاران قرار دهد.
استاندار سپس به طرح گرمسيري اشاره کرد و بيان داشت:يکي از مهمترين طرح هايي که هم در زمينه توسعه کشاورزي و هم در کاهش نرخ بيکاري استان مي تواند موثر باشد طرح گرمسيري در مناطق مرزي است که مطالعات آن اجرايي شده و حاضريم بخشي از آن را در اختيار سرمايه گذاران بگذاريم.
مقام ارشد استان با اشاره به عزم جدي مديريت استان براي کاهش نرخ بيکاري و توسعه استان افزود: از هر گونه سرمايه گذاري در استان استقبال مي کنيم و مهمترين اولويت هاي سرمايه گذاري در استان را نيز در اختيار سرمايه گذاران قرار مي دهيم که بتوانند با بررسي ابعاد و زواياي آن و مطابق با امکانات خود، درباره آن تصميم بگيرند و از همين رو در سال گذشته سرمايه گذاران زيادي به استان کرمانشاه آمدند و نشست هايي هم با مديران استان برگزار کردند.
رضايي در ادامه از ظرفيت هاي گردشگري استان بعنوان يکي از مهمترين اولويت هاي سرمايه گذاري نام برد و اظهار داشت: استان کرمانشاه مجموعه اي کامل از ظرفيت هاي گردشگري در زمينه هاي تاريخي و باستاني،مناظر طبيعي و جاذبه هاي فرهنگي و مردم شناسي است و هرگونه سرمايه گذاري در آن مطمئنا به سودآوري منجر خواهد شد و با توجه به اينکه يکي از اهداف ما در زمينه توسعه گردشگري و جذب توريسم مي باشد اين آمادگي را داريم تا از هرگونه سرمايه گذاري در اين زمينه استقبال و حمايت کنيم.
وي در پايان افزود:در آينده با تکميل و بهره برداري از بزرگراه راه کربلا و نيز راه آهن غرب و با توجه به امکاناتي که در فرودگاه کرمانشاه و گمرکات مرزي داير شده است، استان کرمانشاه متحول خواهد شد و صنعت گردشگري نيز از اين تحول بي نصيب نخواهد شد.
در ادامه اين نشست عباس قبادي مديرعامل شرکت سرمايه گذاري شاهد با اشاره به اهداف اين شرکت در خصوص کمک به تامين آتيه اقتصادي فرزندان معزز شاهد به بخشي از فعاليت هاي اين شرکت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: با شناختي که نسبت به ظرفيت هاي استان کرمانشاه داريم مي توانم بگويم که يکي از استان هاي کاملا مستعد براي سرمايه گذاري است بخصوص اينکه مديريت ارشد اين استان نيز به جد از ورود سرمايه گذاران استقبال و حمايت مي کنند و اين مي تواند در موفقيت سرمايه گذاران موثر باشد.
قبادي افزود: با مطالعاتي که انجام گرفته است اولويت هاي سرمايه گذاري اين شرکت را بر مبناي سرمايه گذاري بر روي صنعت، گردشگري، ايجاد شهرک هاي صنعتي، کشاورزي، مجتمع هاي فروشگاهي و احداث امکانات در بازارچه ها و مبادي مرزي مشخص کرده ايم و در هر زمينه اي که شرايطش مهيا باشد آمادگي سرمايه گذاري در اين استان را داريم.
وي از پايمردي و رشادت هاي مردم استان کرمانشاه در طول دفاع مقدس نام برد و گفت:مردم اين استان حق عظيمي بر گردن همه ما دارند و ما بايد بتوانيم از فرصت ها و توانايي هايي که در اختيار داريم سهمي در کاهش مشکلات اين استان داشته باشيم.
مديرعامل شرکت سرمايه گذاري شاهد ضمن تقدير از حمايت هاي مجموعه استانداري از بحث سرمايه گذاري بيان داشت:سرمايه گذار وقتي حمايت هاي لازم را در کنار خود ببيند قطعا رغبت بيشتري براي سرمايه گذاري پيدا خواهد کرد و ما در جريان دو نشست با مجموعه مديران استان از نزديک اين حمايت ها را ديده و لمس کرده ايم و از اين رو تمام تلاش خود را براي سرمايه گذاري در اين استان بکار خواهيم گرفت.
در اين نشست در خصوص ايجاد شهرک هاي صنعتي و کارگاهي،شهرک هاي آلاينده،احداث گاوداري شش هزار رأسي،فناوري و توليد صنايع ثانويه،مجتمع هاي فروشگاهي،ايجاد بازارچه هاي مرزي،ايجاد شهرک صنايع دستي،احداث مخازن سوخت در پرويزخان و باشماق،ايجاد صنايع پايين دستي پتروشيمي، پرورش ماهي در قفس و...بحث و تصميماتي اتخاذ گرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن