تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802532192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از سرمايه‌گذاران صنعت گردشگري در استان گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲ق.ظ)
حمايت از سرمايه‌گذاران صنعت گردشگري در استان گيلان موج - سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از سرمايه گذاراني که قصد سرمايه گذاري در صنعت گردشگري در شهرستان املش و استان گيلان را دارند، حمايت مي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود سلطاني فر، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در ادامه سفر کاروان تدبير و اميد به استان گيلان با حضور در فرمانداري شهرستان املش پس از استقبال با اجراي موسيقي زنده محلي و آواهاي گيلاني از غرفه‌هاي صنايع‌دستي برپاشده در فرمانداري رشت بازديد و از نزديک با هنرمندان گفتگو کرد.
در ادامه معاون رييس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در جلسه شوراي اداري شهرستان املش که با حضور امام‌جمعه شهرستان، نماينده مردم شهرستان املش در مجلس شوراي اسلامي و مسوولان شهرستاني تشکيل شد، حضور يافت.
سلطاني فر با ابراز خرسندي از سفر به گيلان اظهار داشت: استقبال گرم مردم از کاروان دولت تدبير و اميد نشان از همدلي و هم‌زباني ملت غيور ايران با دولتمندان دارد.
وي بابيان اينکه سال 94 سال فاطمي است اظهار داشت: برکات اين سال با بارش‌هاي فراوان باران و رفع خشک‌سالي اثبات شد و موفقيت تيم مذاکره کننده هسته‌اي اين مهم را تحقق بخشيد.
سلطاني فر بابيان اينکه اين دستاوردها نويد سال خوشي را براي ايرانيان رقم مي‌زند، اظهار داشت: دولت تدبير و اميد از ابتداي فعاليت‌هاي خود بر چند نکته توجه کرد که کاهش نرخ تورم، بيرون کشيدن اقتصاد از رکود و حرکت به‌سوي تعالي اقتصادي ازجمله اين موارد بود.
وي کمبود اشتغال، نبود سرمايه‌گذاري و مشکلات معيشتي را ازجمله مشکلاتي دانست که دولت تدبير و اميد در ابتداي فعاليت خود با آن مواجه بود، اما؛ توانست در مدت کوتاهي به موفقيتي همچون کاهش نرخ تورم از 44 درصد به 15 درصد دست يابد.
سلطاني فر تصريح کرد: با ياري حق و تلاش دولت تدبير و اميد در سال 93 شاهد رشد اقتصادي 5.2 درصدي بوده‌ايم و فراهم کردن شرايط مطلوب‌تر براي رفاه و تأمين آسايش اجتماعي از اهداف مهم اين دولت است.
وي افزود: طرح سلامت يکي از طرح‌هاي مهمي بود که دولت تدبير و اميد در اجرا و تحقق آن تلاش کرد و تاکنون به موفقيت‌هاي زيادي دست يافت.
سلطاني فر اذعان کرد: در تلاشيم با تأمين اعتبارات براي اجراي طرح سلامت موجب خرسندي و اطمينان خاطر مردم شويم.
وي بابيان اينکه در ماه‌هاي اخير در بازارهاي جهاني شاهد کاهش قيمت نفت و درآمد ارزي بوده‌ايم، تصريح کرد: دولت با همه اين مشکلات توانست با تدبير و کوششي عظيم بر همه مشکلات فائق آيد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري گفت: در تلاشيم که در سال 94 تورم را به رقم 14 درصد کاهش دهيم.
وي با تاکيد بر اينکه از سرمايه‌گذاراني که قصد سرمايه‌گذاري در صنعت گردشگري در شهرستان املش را دارند، حمايت مي‌شود، افزود: در کشورهاي موفق اروپايي درآمدزايي از طريق گردشگري صورت مي‌پذيرد و آباداني و رفاه اقتصادي از اين طريق تحقق مي‌يابد.
سلطاني فر بابيان اينکه در سال 92 تعداد پنج هزار گردشگر خارجي ايران را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند که از اين تعداد نيمي از آنان شهرهاي مذهبي را به‌عنوان مقصد اول و مابقي استان‌هاي شمالي به‌ويژه گيلان را به دليل امنيت موجود در آن به‌عنوان مقصد گردشگري انتخاب کردند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي تاکيد کرد: همه پروژه‌هاي گردشگري استان گيلان از تسهيلات ارزان‌قيمت بهره‌مند مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن