تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802533955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه‌ي مصوبات کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري اجرا شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۲۹ب.ظ)
دبير کميته حمايت قضايي لرستان: همه‌ي مصوبات کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري اجرا شده‌اند موج - دبيرکميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري و دادستان خرم‌آباد از اجرايي شدن همه‌ي مصوبات اين کميته در لرستان طي يک سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، سعيد رازاني در جلسه‌ي کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در لرستان اظهار اميدواري کرد در سالِ همدلي و همزباني دولت و ملت، در کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاريِ لرستان براي مرتفع شدن مشکلات واحدهاي توليدي استان گام‌هاي مؤثري برداشته شود.
وي با بيان اينکه آخرين جلسه‌ي کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در اسفند سال گذشته در پلدختر برگزار شد، تصريح کرد: مصوبات اين جلسه با همراهي اعضا اجرايي شده‌اند.
وي به مصوبات کميته‌ي حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: براي حمايت از واحدهاي توليدي لرستان و خريد محصولات اين واحدها در استان از مديرکل بازرسي خواسته شده است نظارت مستمري در مناقصه‌ها به عمل آورده و چنانچه تخلفي صورت گرفته و يا مشکل قانوني براي خريد محصولات مذکور وجود دارد، ضمن برطرف کردن آن، مراتب را به دبيرخانه اعلام کنند.
دادستان مرکز لرستان ادامه داد: همچنين در اين جلسه مصوب شد، رييس اتاق بازرگاني خرم‌آباد با راه‌اندازي يک دفتر، ترتيبي اتخاذ نمايد که پرونده‌هاي تشکيل شده عليه واحدهاي توليدي در لرستان در هر مرحله از دادرسي که هستند به دادستان و رييس دادگستري شهرستان مربوطه اعلام تا برابر مصوبات اين کميته و روند رسيدگي آن‌ها نظارت لازم را به عمل آورند.
رازاني اعلام کرد: خوشبختانه در مرکز لرستان با همکاري و تعامل دو جانبه با رييس اتاق خرم‌آباد در اين رابطه مشکلي نداريم و نگذاشته‌ايم براي هيچ کدام از واحدهاي توليدي‌ استان مشکل خاصي به وجود آيد.
وي؛ به مصوبه‌ي ديگر آخرين جلسه کميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري در لرستان اشاره کرد و گفت: قراردادهاي مشارکت بين بانک‌ها و واحدهاي توليدي، مطابق مصوبه‌ي جلسه‌ي قبل توسط معاونت آموزش و تحقيقات دادگستري لرستان بررسي و نتيجه جهت اقدام به دادستان‌ها و رؤساي دادگستري‌هاي استان ابلاغ شود که خوشبختانه اين مصوبه هم اجرايي شد.
رازاني افزود: همچنين در مصوبه‌ي ديگري، از دادستان شهرستان پلدختر خواسته شد زمينه‌ي تشکيل جلسات کميته حمايت قضايي در اين شهرستان فراهم شود تا مشکلات واحدهاي توليدي را بررسي نمايد و چنانچه براي رفع مشکلات نيازمند هماهنگي با کميته مرکزي(خرم‌آباد) مي‌باشد، مراتب را به دبيرخانه‌ي اين کميته اعلام کنند که تا به امروز گزارشي در اين زمينه به دبيرخانه نرسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن