تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت دیون قانونی خود را به شهرداری پرداخت نکرده است/ جابه‌جایی مدیران شهرداری سیاسی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قالیباف در جلسه امروز کمیسیون شوراها:
دولت دیون قانونی خود را به شهرداری پرداخت نکرده است/ جابه‌جایی مدیران شهرداری سیاسی نیست
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در نشست امروز کمیسیون قالیباف به موضوع جابه جایی مدیران شهرداری نیز اشاره کردند و گفتند که این جابه جایی‌ها به هیچ عنوان دلیل سیاسی ندارد و تنها برای ارتقای مدیریت بوده تا بتوان از تخصص‌های بهتر و بیشتری استفاده کرد.

قالیباف: دولت دیون قانونی خود را به شهرداری پرداخت نکرده است/ جابه‌جایی مدیران شهرداری سیاسی نیست
دخیل عباس زارع‌زاده مهریزی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات کمیسیون متبوع خود گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران برگزار شد.


وی افزود: قالیباف گزارشی را از خدمات و فعالیت‌های خود در شهرداری تهران از بدو ورود تا کنون ارائه کرد،‌ همچنین شهردار تهران در مورد توسعه اتوبان‌های تهران به ویژه اتوبان امام‌علی(ع)، اتوبان صدر، دوطبقه شدن آن و تونل‌های سطح شهر، به طور مفصل صحبت کرد.


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: در این نشست قالیباف در رابطه با دیون قانونی که دولت باید بر اساس قانون به شهرداری پرداخت کند، گلایه‌‌هایی را مطرح کرد.


وی افزود: در این نشست چند سوال نیز در مورد بافت‌های فرسوده از شهردار تهران مطرح شد که وی در این رابطه گفت: دولت حتی سهم خود را نسبت به بافت‌های فرسوده پرداخت نکرده و بانک‌ها نیز که باید تسهیلات لازم را در اختیار می‌گذاشتند، قرار ندادند؛ اما در عین حال تلاش ما برای بافت‌های فرسوده انجام خواهیم داد.


نماینده مردم مهریز و بافق خاطر نشان کرد: آقای قالیباف به موضوع جابه جایی مدیران شهرداری نیز اشاره کردند و گفتند که این جابه جایی‌ها به هیچ عنوان دلیل سیاسی ندارد و تنها برای ارتقای مدیریت بوده تا بتوان از تخصص‌های بهتر و بیشتری استفاده کرد.


سخنگوی کمیسیون شوراها با بیان این که نمایندگان از توضیحات شهردار تهران قانع شدند، گفت: قرار شد که کمیسیون شوراها در راستای پیگیری دیون دولت به شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد تا بتواند سهم شهرداری را از دولت دریافت کند.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

تقدیر 205 نماینده از اقدامات شهردار تهران در بازگردان 1500 هکتار از اراضی ملی
قالیباف در مورد آلودگی هوا به مجلس توضیح می‌دهد
قدردانی فراکسیون محیط‌زیست از قالیباف/ معضل آلودگی از اولویت‌های شهرداری تهران است




۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن