تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه بهترین مکان برای فرهنگ سازی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه اردبیل: دانشگاه بهترین مکان برای فرهنگ سازی است خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانشگاه بهترین مکان برای فرهنگ سازی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۶ ارديبهشت ساعت 16:17

امام جمعه اردبیل =خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،آیت الله سید حسن عاملی در جلسه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان با بیان این که اساتید دانشگاه در بحث فرهنگ تاثیرگذاری بالایی میان دانشجویان دارند افزود: حساس ترین مقطع عمر جوانان در دانشگاه می گذرد و این نعمت فوق العاده ای برای اساتید است.

وی گفت: در دانشگاه ها باید چالش های فرهنگی را شناسایی کرد تا با بهترین راهکار، چالش ها را حل کرده و به دانشجویان ارائه کنیم.

عاملی اظهار داشت: دانشجویان و تحصیل کردگان امروز ، مدیران و صاحبان پست های کلیدی فردای جامعه خواهند بود و اگر امانت دار نباشند جامعه را دچار مشکل خواهند کرد.

وی افزود: فرهنگ اولویت اول جامعه ماست و بسیاری از مشکلات و معضلات و نابسامانی های جامعه ما ریشه در معضلات فرهنگی دارد ، لذا باید متولیان امر به قدسیت کار خود باور داشته و به فرهنگ به دید تخصصی نگاه کنند و با شناخت اولویت های اول فرهنگی ، خودباوری را در جوانان تقویت کنند.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: تربیت نیروی کار متخصص و استفاده از تجربیات گذشتگان و طراحی نرم افزار جامع در سطح کشور از اولویت ها و ضرورت های فرهنگی جامعه است.

عاملی همچنین به آثار و تبعات شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شبکه های اجتماعی کلاس های نامریی هستند که شخصیت جوانان در آن شکل می گیرد و این شخصیت در آینده کشور نقش و تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ویبا انتقاد از آمار بالای طلاق در جامعه ، تغییر سبک زندگی و فرهنگی جامعه را عامل اصلی آمار بالای طلاق دانست و خواستار تنظیم ذائقه مردم شد.

 رییس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با عنایت به اهمیت ویژه بحث های فرهنگی که امام خمینی (ره) فرهنگ را به عنوان عنصر موجودیت یک جامعه معرفی کردند این بحث به نحو شایسته در جامعه کارساز و اثرگذار نبوده و به دغدغه های جدی رهبر معظم انقلاب تبدیل شده است.

عباس فنی اصل افزود: شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان از سال 1388 تاکنون 34 جلسه تشکیل داده و هماهنگی در برنامه های فرهنگی دانشگاه ها به واسطه این شورا انجام می گیرد.

وی گفت: رییس شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، روسای دانشگاه ها ، رییس جهاد دانشگاهی ، رییس صدا و سیمای اردبیل و مسوولان بسیج اساتید ، دانشجویی و جامعه پزشکی از اعضای این شورا هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن