تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819124985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت‌وگوهاي سازنده با ديپلمات‌هاي آمريکايي و اروپايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۹ب.ظ)
عراقچي خبر داد؛ گفت‌وگوهاي سازنده با ديپلمات‌هاي آمريکايي و اروپايي موج - معاون وزير خارجه ايران از «گفت‌وگوهاي سازنده» با ديپلمات‌هاي آمريکايي و اروپايي بر سر موضوع تحريم‌ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، عباس عراقچي؛ عضو ارشد تيم مذاکره‌کننده هسته اي ايران ضمن آن که «مکتوب کردن» نحوه لغو تحريم‌هاي ايران را کاري «پيچيده و گسترده» توصيف کرد، خبر داد که درباره «اقدامات کنگره» آمريکا با ديپلمات‌هاي اين کشور «گفت‌وگوهايي سازنده» داشته است.
بر اساس اين گزارش، معاون وزير خارجه ايران و عضو تيم مذاکره، از «گفت‌وگوهاي سازنده» با ديپلمات‌هاي آمريکايي و اروپايي بر سر موضوع تحريم‌ها خبر داده و توضيحات تيم مذاکره‌کننده آمريکا در اين باره و همچنين درباره «اقدامات کنگره» را «بسيار مفيد» خواند.
عراقچي روز شنبه (پنجم ارديبهشت) پس از پايان مذاکرات اتمي در وين با اشاره به «اظهارات ضد و نقيض طرف مقابل» درباره لغو تحريم‌هاي ايران افزود: «لذا محور اصلي کار ما اين بار تحريم‌ها بود و از بحث تحريم‌ها کار نگارش را شروع کرديم.»
مذاکرات ايران و گروه 1+5 از روز چهارشنبه، سوم ارديبهشت، به مدت سه روز در وين برگزار شد. بر اساس گزارش‌ها، در اين مذاکرات تدوين متن توافق نهايي درباره برنامه هسته اي آغاز شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن