تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنياد مستضعفان 290 طرح اشتغالزا را در کوهدشت اجرايي مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۲ب.ظ)
بنياد مستضعفان 290 طرح اشتغالزا را در کوهدشت اجرايي مي کند موج - مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي لرستان از اجراي ۲۹۰ طرح اشتغالزا در شهرستان کوهدشت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي آشتاب صبح شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري لرستان که در شهرستان کوهدشت برگزار شد، در سخناني اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته قرار است که بنياد مستضعفان و جانبازان ۲۹۰ طرح اشتغالزا را در شهرستان کوهدشت اجرايي و عملياتي کند.
وي با اشاره به اينکه اين طرح هاي اشتغالزا بنياد مستضعفان و جانبازان داراي ۱۰ درصد يارانه خواهند بود، گفت: از اين ميزان پنج درصد توسط اين بنياد و پنج درصد نيز توسط استان تامين خواهد شد.
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي لرستان ادامه داد: در مجموع براي اجراي اين تعداد طرح ياد شده مطابق برآورد اوليه ۲۰۰ ميليارد تومان سرمايه گذاري صورت مي گيرد.
آشتاب با تاکيد بر اينکه طرح هاي بنياد مستضعفان در ساير شهرستان هاي لرستان نيز اجرايي خواهد شد، افزود: اطلاعات اين طرح هاي اشتغالزا در استان جمع آوري و براي اين بنياد ارسال شده است.
وي افزود: طرح هايي که توسط بنياد مستضعفان و جانبازان به تصويب برسد ما نيز پيگيري هاي لازم براي دريافت تسهيلات از بانک هاي استان را خواهيم داشت.
مديرل کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي لرستان همچنين از تعهد دو ميليارد توماني بهزيستي لرستان در رابطه با ايجاد فرصت هاي شغلي براي جامعه هدف خود در شهرستان کوهدشت خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن