تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب 14 طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۱ب.ظ)
تصويب 14 طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري لرستان موج - مدير کل تعاون کار و رفاه اجتماعي از تصويب 14 طرح اقتصادي و اشتغالزا براي شهرستان کوهدشت در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي آشتاب صبح شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان لرستان که در شهرستان کوهدشت و به رياست بازوند؛ استاندار لرستان برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته کار و کارگر و تجليل از اين قشر تلاشگر، اظهار داشت: امروز کارگران با کوشش و تلاش در خط مقدم توسعه اقتصادي کشور قرار دارند و بايد با همدلي و همزباني با اين قشر زحمتکش مسائل و مشکلات آنها را حل کنيم.
مدير کل تعاون کار و رفاه اجتماعي استان لرستان با بيان اينکه در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان ۱۴ طرح اقتصادي و اشتغالزا براي شهرستان کوهدشت به تصويب رسيد، اظهار داشت: اعتبار مصوب براي پرداخت به اين تعداد طرح ۷۱ ميليارد تومان بوده است.
آشتاب تعداد فرصت هاي شغلي جديد ايجاد شده با بهره برداري از اين تعداد طرح را ۳۵۳ مورد عنوان کرد و گفت: همچنين با بهره برداري از اين تعداد طرح، زمنيه تثبيت ۱۹۱ فرصت شغلي در شهرستان کوهدشت فراهم مي شود.
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي لرستان همچنين تسهيلات ارزي اختصاص يافته براي اين تعداد طرح اشتغالزا در کوهدشت را چهار ميليون و ۶۰۰ هزار يورو عنوان کرد.
آشتاب با بيان اينکه امروز دومين جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري لرستان در شهرستان کوهدشت برگزار شد، عنوان کرد: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته جلسات اين کارگروه در همه شهرستان هاي لرستان برگزار مي شود، به طوري که جلسه قبلي کارگروه اشتغال لرستان در شهرستان رومشکان برگزار شد.
وي با بيان اينکه تاکيد مديريت ارشد لرستان توجه ويژه به مناطق کمتر توسعه يافته استان است، تصريح کرد: در اين راستا بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته اولويت ما نيز پيگيري اين امر بوده تا با اين اقدام مشکلات بنگاه هاي اقتصادي استان را براي رونق اشتغال و سرمايه گذاري در لرستان برطرف کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن