تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802711895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيازمند سرمايه گذاري و اجراي طرح‌هاي توسعه اي جديد هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶ب.ظ)
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور: نيازمند سرمايه گذاري و اجراي طرح‌هاي توسعه اي جديد هستيم موج-معاون برنامه‌ريزي و توسعه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به روند تقاضاي آب و مصرف آب در کشور، ما به صورت مستمر نيازمند سرمايه‌گذاري بيشتر و اجراي طرح‌هاي توسعه جديدتر در بخش آب و فاضلاب هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر قانع با بيان اين مطلب افزود: تمامي طرح‌هاي اجرايي کشور براي دستيابي به شش شاخص مهم کميت، کيفيت، قيمت، پوشش، استمرار و رضايت‌مندي مشترکان انجام مي‌شود و ما در تمامي برنامه‌ريزي‌ها بايد دستيابي به اين شاخص‌ها را مدنظر داشته باشيم.
وي ادامه داد: روز به روز وضعيت منابع آب کشور در حال تغيير است و بخش بزرگي از منابع ما بر اثر خشکسالي يا استفاده نادرست از بين رفته يا قابل بهره‌برداري نيست، از طرفي نيز افزايش تقاضا بسيار چشمگير است و در اين شرايط نياز به مديريت تقاضا داريم تا کاهش آب در سال‌هاي گذشته را جبران کنيم.
قانع با اشاره به فعاليت سه دهه گذشته شرکت‌هاي آب و فاضلاب گفت: هر سازماني مانند يک ارگانيسم زنده دوران مختلف رشد و تکامل را دارد و شرکت‌هاي آب و فاضلاب نيز دوران تکامل خود را سپري مي‌کنند؛ ما در مرحله تکامل اگر بخواهيم سازمان موفق داشته باشيم بايد تفکر منسجم و رو به پيشرفت داشته باشيم.
وي ادامه داد: برنامه‌ريزي‌ها بايد درازمدت پويا و منعطف باشد و بايد تمام بخش‌هاي آب و فاضلاب به نظام يکپارچه اطلاعات مجهز شوند؛ چراکه اگر اطلاعات درستي داشته باشيم خواهيم توانست تصميم‌هاي مناسب و درست بگيريم.
وي با تاکيد بر لزوم حمايت از طرح‌ها و ايده‌هاي خلاقانه در شرکت‌ها گفت: پاداش ها را بايد به خلاقيت‌ها و افراد نوآور صنعت بدهيم، شرکت‌هاي ناموفق هميشه پاداش را به عملکرد گذشته مي‌دهند.
قانع بر رسالت بزرگ شرکت‌هاي آب و فاضلاب براي ارائه بهترين خدمات به مشترکان تاکيد کرد و افزود: بايد ساز و کاري فراهم کنيم تا به دقت برفرآيند خدمت‌دهي نظارت داشته باشيم و معيارهاي نظارت و اندازه گيري اين موضوع را در بدنه خود تعريف کنيم.
وي ادامه داد: با نگاهي به اطلاعات دريافت شده از حوزه خدمات مشترکين، تصميم‌هاي اجرايي ما در حوضه عمل دقيق‌تر خواهد شد، حتي داده‌هاي حاصل از قرائت کنتور نيز مي‌تواند در برنامه‌ريزي موثر باشد.
معاون برنامه‌ريزي و توسعه شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور تصريح کرد: روند تقاضاي آب و توزيع آب به ما نشان مي‌دهد که ما به صورت مستمر نيازمند سرمايه‌گذاري بيشتر و طرح‌هاي توسعه جديدتر هستيم، بايد دقت کنيم زنگ خطر براي توسعه منابع آب در کشور به صدا درآمده است.
وي با بيان اين که بايد تلاش کنيم تا محيط خود را خوب بشناسيم، ادامه داد: بايد مشخص شود که مي‌خواهيم کجا باشيم و چه کاري انجام دهيم، در اين صورت است که فعاليت ما هدفمند و سازنده خواهد بود.
وي با اشاره به متغيرهاي بيروني اجراي طرح ها همچون فشارهاي محلي و استاني، بودجه و اعتبار، خشکسالي و رقابت بر سر تصاحب منابع گفت: با کنترل اين متغيرها بايد بر کيفيت طرح‌هاي اجرايي متمرکز شويم، ولي متاسفانه در برخي موارد کيفيت در درجه چندم اهميت قرار خواهد گرفت.
وي ادامه داد: در حوضه مديريت شناخت کامل از ذي‌نفعان، برقراري تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه مديران شهرستان، توجه به پرسش‌هاي نمايندگان، صداقت در توليد آمار و در حوزه فني مسائلي همچون آينده نگري، توسعه ظرفيت‌ها و توجه به عمر مفيد طرح‌ها از شاخص‌هاي مهم بهبود کيفيت کار است.
قانع تصريح کرد: در حوزه برنامه‌ريزي اشراف و انضباط در گردش مالي، ايجاد قابليت و ظرفيت خودگرداني و توجه به واگذاري امور به بخش خصوصي بسيار مهم است؛ در نهايت هدف نهايي ما از اين کارها کارآمدي و بهره‌وري بيشتر، شفافيت در هزينه، ايجاد ارزش افزوده در صنعت آب و فاضلاب خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن