تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804239365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان کنفرانس اسلامی باید عدم صلاحیت آل سعود رااعلام کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه اردبیل: سازمان کنفرانس اسلامی باید عدم صلاحیت آل سعود رااعلام کند خبرگزاری پانا:نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اربیل گفت:سازمان کنفرانس اسلامی باید هرچه سریعتر وبصورت رسمی عدم صلاحیت آل سعود برای تولیت حج وحرمین شریفین را اعلام کرده واین امر مهم رابه کشورهای اسلامی واگذار کند.
۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت ساعت 16:30

خبرگزاری پانا=امام جمعه اردبیل:

به گزارش خبرگزاری پانا،آیت الله سید حسن عاملی که در خطبه های نماز جمعه اردبیل در مصلای این شهر سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: حاکمان عربستان در جنگ نا برابر با مردم مظلوم وبی دفاع یمن، با تکیه بر آمریکا وهم پیمانانشان وتسلیحات پیشرفته غربیها دچار اشتباه محاسباتی بزرگی شدند، این جنگ با اینکه تلفات وخسارات زیادی برای مردم یمن ببار آورد،ولی آثار مثبتی نیز به دنبال داشت که از آن جمله می‌توان به وثوق مردم یمن به انصارالله و خنثی شدن جنگ روانی چندین ساله بر علیه حوثی‌ها،وارد شدن لطمه بزرگ حیثیتی و سیاسی بر عربستان، شکست بزرگ عربستان از جهت دیپلماسی عمومی و پیدا شدن نفرت دائمی از سران رژیم سعودی در مردم مسلمان  منطقه وبویژه کشوریمن اشاره کرد.
نماینده ولی فقیه در استان  بی آبرو شدن روحانیت وهابی در عربستان که با نگاه به دهان پادشاه این کشور، گاهی جهاد و گاهی توقف آنرا واجب شرعی اعلام می‌کننداز دیگر ثمرات این جنگ دانست وتصریح کرد:با جنایات وحشیانه عربستان سعودی در یمن بر همگان ثابت شدکه سران سعودی لیاقت و صلاحیت برای برگزاری حج و خدمت در حرمین شریفین را ندارندوجهان اسلام باید در اینباره تصمیمی اساسی بگیرد. عاملی، ایجاد اتحادوهمبستگی بین شیعه، سنی، زیدی و فرق دیگر و اتحاد بین طوائف و قبائل یمن و وحدت بین شمال و جنوب و تضعیف جناح طرفدار عربستان را از دیگر برکات این جنگ برشمرد و افزود: آشکار شدن ضعف ارتش سعودی با اینکه عربستان دارای پیشرفته ترین تجهیزات جنگی آمریکایی است و زیرسؤال رفتن اتحادیه اروپا و آمریکا و نهادهای بین المللی که در برابر این جنایت آشکارنه تنها ساکت مانده بلکه از طرف متجاوز وجنایتکار حمایت کردند از دیگر جنبه‌های مثبت این جنگ است.
خطیب جمعه اردبیل تصریح کرد: در بحبوحه این جنگ نا برابر رئیس یکی از کشورهای همسایه ما، نه تنها جنگ افروزی عربستان سعودی را   تاییدکرده و از آن حمایت نمود، بلکه با هیئتی عالی رتبه جهت عرض خسته نباشید در عربستان حاضر شد، ما ازاین اقدام  کشور مورد نظرانتقاد کرده و از لحاظ دیپلماسی، این سفر را فاقد متانت ، وقار و عقلانیت می دانیم.
امام جمعه اردبیل تاکید کرد: شکست حمله عربستان به یمن، نشان از شکست کامل سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه و پیروزی‌های جدید برای ایران اسلامی دارد. عاملی در بخش دیگری از سخنانش ،با انتقاد شدید از تاخیر در اجرای پروژه های پتروشیمی وراه آهن اردبیل
افزود: در حالیکه 2 غول پتروشیمی در کشور شامل فاز دوم خط اتیلن غرب و پتروشیمی کاویان و همچنین طرح راه‌اندازی و بهره‌برداری از 11 واحد پتروشیمی در سال جدید مطرح است چرا باید پتروشیمی اردبیل متروک ومهمل رها  شود؟
وی با اشاره به اختصاص  دو میلیارد و ششصد میلیون دلار به راه آهن تهران - قم - اصفهان و ریل گذاری خط قطار قزوین – رشت  از تعطیلی عملیات اجرایی راه آهن اردبیل  انتقاد کرد وگفت:این وضعیت در حالی گریبانگیر استان ما شده است که درباره مهار آبهای جاری استان هم که بدون استفاده از استان خارج می شود اقدام خاصی صورت نگرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن