تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813018336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران به 10 هزار دوربين کنترل ترافيک نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۳ق.ظ)
تهران به 10 هزار دوربين کنترل ترافيک نياز دارد موج - معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران با اعلام‌ اين كه روند توسعه سيستم‌هاي هوشمند در پايتخت طي چند سال اخير از سرعت بسيار خوبي برخوردار بوده گفت: براي تكميل شبكه هوشمند كنترل ترافيك پايتخت به 10 هزار دستگاه دوربين نظارت تصويري نياز داريم.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جعفر تشکري هاشمي افزود: کار نصب دوربين‌هاي نظارت تصويري و نگهداري از اين دوربين‌ها از طريق شرکت‌هاي تخصصي بخش خصوصي انجام مي‌شود و با توجه به تأکيد آقاي دکتر قاليباف، اين فرآيند پرشتاب را در سال 94 با سرعت بيشتري پيگيري خواهيم کرد.
وي با اشاره به اين‌که اين دوربين‌ها در کاهش تخلفات رانندگي ازجمله سرعت غيرمجاز و تصادفات ناشي از آن تأثير چشمگيري داشته‌اند، اظهار کرد: در چند سال اخير، آمار کشته‌هاي حوادث رانندگي چه در سطح کشور و چه در سطح تهران کاهش بسياري داشته و هر يک نفر که در سوانح رانندگي فوت مي‌کند، علاوه بر خانواده متوفي، خانواده راننده‌اي که باعث مرگ وي شده نيز تا آخر عمر گرفتار خواهند شد.
تشکري هاشمي بابيان اين‌که مردم ما، افراد نظم‌پذيري هستند و اگر مسئولان نيز به اين باور برسند که براي تأمين آرامش و ايمني مردم، راهي جز ايجاد انضباط نداريم، در نظم‌بخشي به شهرها و جاده‌هايمان موفق خواهيم شد، تصريح کرد: مسؤولان بايد نوع نگاه خود را روشن کرده و صراحتاً اعلام نمايند که به موضوع برقراري نظم و انضباط و برخورد با تخلف از زاويه بازدارندگي مي‌نگرند يا اين‌که به اين موضوع مهم نگاه باري به هر جهت‌دارند و مي‌خواهند آن را با تعارف و لبخند برگزار کنند.
وي با اشاره به اين‌که اگر متخلفان احساس کنند تخلف براي آن‌ها پرهزينه است، ديگر مرتکب تخلف نخواهند شد، اظهار کرد: برخي رفتارهاي ترافيکي و آثار و پيامدهايي که مي‌تواند داشته باشد، هر بيننده‌اي را متعجب مي‌کند و يکي از دلايل ارتکاب به چنين اعمالي از سوي بعضي افراد، اين است که آن‌ها مي‌دانند تنبيهي که براي تخلف آن‌ها در نظر گرفته‌شده، پرهزينه نيست.
تشکري هاشمي بابيان اين‌که در کشور سنگاپور، مجازات صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگي سه ماه زندان است تا راننده اطمينان حاصل کند رفتار پرخطر او برايش بسيار پرهزينه خواهد بود، تصريح کرد: استفاده از گوشي موبايل، حواس راننده را کاملاً پرت مي‌کند و باعث مي‌شود وي به‌جاي توجه به رانندگي، متوجه مکالمه يا ارسال و دريافت پيام شود.
معاون شهردار تهران در پايان با تأکيد بر اين‌که مديريت شهري عزم خود را جزم کرده تا نسبت به توسعه وسايل نقليه پاک در پايتخت اقدام کند، خاطرنشان کرد: به‌منظور گسترش حمل‌ونقل پاک، در گام نخست، همگاني کردن دوچرخه‌سواري و در گام بعد، جايگزين نمودن موتورسيکلت‌هاي برقي به‌جاي موتورسيکلت‌هاي بنزيني که سهم بالايي در آلودگي هواي تهران دارند را در دستور کار قرار داده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن