تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دقیقی: تراکتور لیاقت قهرمانی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دقیقی: تراکتور لیاقت قهرمانی را دارد
سعید دقیقی مهاجم پیکان اعتقاد دارد حتی تیم های بزرگ دنیا هم دچار بحران می شوند و خارج شدن از بحران سخت است اما پیکان تمام تلاشش را می کند.

سعید دقیقی در خصوص شرایط پیکان در انتهای جدول و بازی حساس برابر تراکتورسازی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

تیم های بزرگ دنیا هم روان شناس دارند
باشگاه ما یکی از متخصصان روان شناس که در رشته خود خبره است را استخدام کرده که تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کند.حضور ایشان در این مدت تاثیر گذار بوده و قبل از بازی ها و در تمرینات با بازیکنان صحبت می کنند تا تیم بتواند با شرایط روحی خوبی بازی کند. در تمام دنیا درکادر پزشکی تیم های بزرگ روان شناس حضور دارد. از روز اولی که تیم ما شکل گرفت چنین باوری وجود نداشت که تیم چنین شرایط بغرنجی داشته باشد و باشگاه هم کمک زیادی کرده تا شرایط تیم بهتر شود.

خودمان هم تصور این روزها را نمی کردیم
البته اتفاقات فوتبال در زمین نوشته می شود و مسائل زیادی می تواند در زمین به نتیجه گیری کمک کند. در روز بازی تیم باید از لحاظ روحی و جسمانی آماده باشد و اینکه تیم تمرینات خوبی را انجام داده باشد. وجدانا مسوولان باشگاه هم برای رسیدن بچه ها به شرایط ایده آل کمک زیادی کرده اند.نمونه های زیادی از تیم های بزرگ دنیا می توان مثال زد که دچار چنین شرایطی شدند و حتی بعد از قهرمانی شرایط سختی دارند. به طور مثال می توان به پرسپولیس در لیگ خودمان اشاره کنیم.دورتموند در سه سال گذشته افت کرده. در پیکان هم هر روز که گذشت بچه ها فشار زیادی را تحمل کردند و امیدوارم در بحث حمله بتوانیم در 4 بازی آینده خوب کار کنیم و امتیاز بگیریم.بازیکنانی که امسال به پیکان آمده اند در سال های گذشته بهترین عملکرد را داشته اند و خودمان هم چنین روزهایی را تصور نمی کردیم.

تراکتور لیاقت قهرمانی دارد
من همیشه برای تراکتور آرزوی موفقیت کردم و فکر می کنم امسال مستحق ترین تیم برای قهرمانی است. تراکتور چه زمان آقای خطیبی و چه در حال حاضر با تونی بهترین بازی هایش را انجام داده. اما این بازی برای ما خیلی سرنوشت ساز است و باید برای بقا در لیگ امتیاز بگیریم و امیدوارم بازی جذابی از آب در بیاید.امیدوارم در این بازی ما ببریم و بعد از این بازی شرایط برای قهرمانی تراکتور مهیا باشد.

صد در صد خوشحالی نمی کنم
هواداران تراکتورسازی بارها من را تشویق کرده اند و من را مورد لطف خود قرار داده اند. در این بازی هم اگر گل بزنم خوشحالی نمی کنم چون این تیم را دوست دارم. برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت می کنم.

1394/02/04 15:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن