تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیمی: قهرمانی بیش از همه به تراکتور می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهیمی: قهرمانی بیش از همه به تراکتور می‌آید
هافبک گسترش فولاد هنوز هم مثل قبل با قدرت می‌گوید تیمش در لیگ‌برتر باقی خواهد ماند و بازی با ملوان خیلی آنها امیدوارتر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ابراهیمی در مورد پیروزی مقابل ملوان می‌ گوید: ما نباید از این موضوع به سادگی بگذریم که ملوان تیم بسیار خوبی است و آنها به دلیل چند بردی که آورده بودند استرس نداشتند. این استرس هم می‌ تواند به تیم کمک کند و هم ضربه بزند. خدا را شکر که با این برد از این استرس راحت شدیم، انشاالله که تا آخر فصل به 30 امتیاز خواهیم رسید و رتبه مان را تک رقمی می‌ کنیم. ما سعی می‌ کنیم از این چیزی که ارائه می‌ دهیم50 درصد بهتر باشیم.

او با اشاره به اینکه گسترش فولاد هرگز سقوط نخواهد کرد ادامه داد: ما داریم خوب تمرین می‌ کنیم و کارهایمان را به نحواحسنت انجام می‌دهیم. اگر این اتفاق یعنی سقوط کردن بیافتد دیگر هیچ اعتقادی به تلاش و کوشش ندارم. ثمره عملکرد خوب بازیکنانمان را داریم می‌ بینیم، متاسفانه در یکسری بازی ها بدشانسی آوردیم ولی در حال حاضر در کنار فوتبال خوبی که ارائه می‌ دهیم، خوش شانس هم هستیم. در بازی با ملوان مساوی به دردمان نمی‌ خورد اما با پیروزی که کسب کردیم حاشیه امنیت ما زیاد شد.

وقتی از این بازیکن سوال شد که در این مدت از عملکرد خود رضایت داشته یا خیر پاسخ داد: قبل از اینکه فصل شروع شود، من گفتم که امسال می‌ خواهم بهترین سال فوتبالی ام را رقم بزنم که خدا را شکر امسال، سال خوبی داشتم. از لحاظ دوندگی، آمادگی بدنی و همه چیز در شرایط ایده آل قرار داشتم. از طرفی پست من یک پست حساس است هم باید به دفاع کمک کنم هم به خط حمله من در هر حالتی چه زمانی که سرحال بودم، چه زمانی که سرحال نبودم. برای تیمم با جان و دل بازی کردم و فکر می‌ کنم یک نیم فصل خوب را پشت سر گذاشتم.

هافبک گسترش که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته، در این باره گفت: در بازی با ذوب‌آهن مچ پایم از سه جا در رفت و هیچ کس فکر نمی‌ کرد من به بازی با ملوان برسم ولی با تلاش شبانه روزی پزشک تیممان که همین جا از او تشکر می‌ کنم، توانستم به تیمم در بازی با ملوان کمک کنم.

این بازیکن که خودش نیم فصل اول در تراکتورسازی توپ می‌زد، می‌گوید دوست دارد تراکتورسازی قهرمان شود ادامه داد: بازی آخر تراکتورسازی با نفت‌تهران در تبریز است که من مطمئنم 100 هزار هوادار برای تماشای این دیدار می‌ آیند. قهرمانی بیشتر از همه تیم ها به تراکتورسازی می‌ آید، امیدوارم تیم محبوب من، تیمی که تمام عشق من است قهرمان شود. هیچ وقت به خودم اجازه ندادم هیچ لفظ بدی را در مورد این تیم به کار ببرم چون پیراهن تراکتور برای من مقصد است نه چیز دیگری. من در تراکتور بزرگ شدم و روی این تیم و هوادارانش تعصب دارم. درست است در این تیم حضور ندارد اما در تیمی توپ می‌ زنم که برادر کوچک تراکتورسازی است. امیدوارم در کنار روند خوبی که در گسترش ادامه می‌ دهیم از آن طرف گسترش هم به راهش ادامه دهد و در نهایت قهرمان شود.


1394/01/25 17:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن