تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798670347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شماره ۱۰۵؛
دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت
از این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این بازی‌ها و نرم افزارها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌ها بوده است.
به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به گروه دریچه ترفندها و نرم‌افزارها سر بزنید و جالب‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای کاربردی برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند بتوانند آنچه که در یک هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته بازی‌ها و نرم افزارهایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین بازی‌ها و نرم افزارها را از این بسته دانلود کنید.



دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال




دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




برای رایانه؛
دانلود کنید: با این برنامه می‌توانید از محتویات داخل گوشی یک نسخه پشتیان تهیه کنید
اگر اطلاعات و فایل‌های موجود در تلفن همراه‌تان برایتان مهم است گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران توصیه می‌کند نرم افزار MobiKin Assistant for Android را از این گزارش دانلود کنید تا اگر اطلاعات و فایل‌های خود را از دست دادید یک نسخه پشتیبان برای بازگردانی داشته باشید.
این روزها تلفن همراه ما شده کیفی پر از اطلاعات شخصی‌مان از عکس و فیلم گرفته تا موسیقی و کتاب‌ها همه این‌ها را درون حافظه تلفن همراه ذخیره می‌کنیم و برایمان از اهمیت بالایی برخوردارند. اما اگر این اطلاعات پاک شوند چیکار می‌خواهید بکنید؟! همانطور که نیاز بسیار مبرمی برای بکاپ گیری از اطلاعات رایانه احساس می‌شود به همین اندازه هم احساس تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در تلفن همراه وجود دارد، چرا که ممکن است اطلاعات موجود در گوشی به دلایل زیادی همچون اشتباه کاربر تلفن همراه، ویروسی شدن حافظه پاک شود و شما به هیچ وجه نتوانید به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید، از همین حالا بهتر است با نصب نرم افزار MobiKin Assistant for Android و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در گوشی خیال خود را از دست دادن اطلاعات راحت کنید. در واقع نرم افزار MobiKin Assistant for Android روی رایانه نصب و از محتویات گوشی که شامل مخاطبین، پیام‌های متنی، اپلیکیشن‌ها، عکس‌ها، موسیقی، فیلم، کتاب‌ها و ... نسخه بکاپ تهیه می‌کند تا اگر اطلاعات خود را از دست دادید یک نسخه جهت بازگردانی داشته باشید.



دانلود کنید: با این برنامه می‌توانید از محتویات داخل گوشی یک نسخه پشتیان تهیه کنید



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

دانلود کنید: نرم افزار امنیتی برای شناسایی و حذف بدافزارها
بدافزارها یا همان Malware برنامه‌های رایانه‌ای هستند که کاربر را آزار می‌دهند یا خسارتی به وجود می‌آورند. برخی از آنان فقط کاربر را می‌آزارند. مثلاً وی را مجبور به انجام کاری تکراری می‌کنند. اما برخی دیگر سیستم رایانه‌ای و داده‌های آن را هدف قرار می‌دهند که ممکن است خساراتی به بار آورند. در عین حال ممکن است هدف آن سخت‌افزار سیستم کاربر باشد از این رو داشتن یک Anti-Malware حرفه‌ای در سیستم همه کاربران احساس می‌شود. نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware یک بسته امنیتی مدرن و حرفه‌ای است که بیش از ۳۰۰ میلیون بار دانلود شده است؛ علمکرد این برنامه بسیار دقیق و هوشمند است به طوری که بعد از نصب سیستم شما را اسکن کرده و به دنبال بدافزار خواهد بود تا جلوی فعالیت‌های مشکوک در سیستم شما را بگیرد. این برنامه علاوه بر سایر برنامه‌های امنیتی قابلیت نصب در کنار سایر بسته‌های امنیتی را دارد و هیچ مشکلی را برای شما کاربران و سیستم نرم افزاری شما به وجود نخواهد آورد.



دانلود کنید: نرم افزار امنیتی برای شناسایی و حذف بدافزارها



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

یک دستیار همه کاره برای رایانه؛
دانلود کنید: اگر ویندوز ۸ دارید این برنامه را نصب کنید
اگر از کاربران قدیمی ویندوز باشید و به رابط کاربری ویندوز XP یا هفت عادت کرده باشید بدون شک کار کردن با ویندوز هشت برایتان سخت و طاقت فرسا خواهد بود، از طرفی باید به‌روز بود و آخرین نسخه ویندوز استفاده کرد. ویندوز ۸ قابلیت‌ها و امکانات متعددی را در خود جای داده است که برای تسهیل در کارهای روزمره باید از آنها استفاده کرد، اما با توجه به رابط کاربری جدید این سیستم‌عامل (مترو) خیلی از ما کاربران نمی‌توانیم همانند افراد حرفه‌ای کار کنیم. تیم تحریریه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران این بار در بخش دریچه فناوری اطلاعات یک نرم افزار بسیار ساده برای شما معرفی می‌کند نام این نرم افزار  Windows 8 Managerاست که با نصب این برنامه یک دستیار حرفه‌ای را به رایانه خود می‌آورید.



دانلود کنید: اگر ویندوز ۸ دارید این برنامه را نصب کنید!!



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

نرم افزاری کاربردی برای رایانه؛
دانلود کنید: نرم افزاری برای حذف کامل برنامه‌های نصب شده
امروزه باید نرم افزارهای Uninstaller را جزو ابزارهای کمکی ویندوز بدانیم، چرا که بخش Uninstall a program ویندوز قادر به پاکسازی کامل برنامه‌های نصبی از روی ویندوز نیست. حتما می‌دانید که بعد از نصب نرم افزار و بازی فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند، مثل کلیدهای فعالسازی نرم‌افزار و ... که هنگام پاکسازی این گونه فایل‌ها و پوشه‌‌ها در محل نصب باقی می‌مانند و علاوه بر کاهش فضای ذخیره سازی، باعث کاهش سرعت ویندوز هم می‌شوند. اما چاره چیست؟ چاره نصب نرم افزارهای مخصوص برای این کار است مثل نرم افزار Advanced Uninstaller PRO. این نرم افزار ابزاری قدیمی و مطمئنی است که محصول شرکت Innovative Solutions می‌باشد که قابلیت فراوانی از جمله حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و اصلاح تغییرات ایجاد شده، پاکسازی رجیستری بعد از حذف هر نرم افزار، نمایش و رتبه بندی نرم افزارهای نصب شده، پاکسازی هارد دیسک از فایل‌های تکراری و قابلیت پاکسازی حافظه مرورگرها، دارای محیط کاربری ساده و کاربرپسند دارد.




نرم افزاری برای حذف کامل برنامه‌های نصب شده + دانلود



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

برای رایانه و اندروید؛
دانلود کنید: سریعترین وبگردی را با روباه آتشین تجربه کنید
مرورگر فایرفاکس محصولی از كمپانی موزیلاست که رقیب شماره یک مرورگر گوگل کروم می‌باشد. فایرفاکس در این رقابت دست از تلاش نکشیده و سعی کرده با ارائه امکانات و قابلیت‌های متعدد کاربران زیادی را به خود جذب کند. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و البته سرعت بالاست که به خاطر كیفیت و كارآیی بالایش آن را هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا همانند Internet Explorer ،Opera، سافاری و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می‌دانند.








   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

دانلود کنید: "ذکــر" يک نـرم افزار قدرتمند قرآنی
این نرم افزار دارای امکانات فراوانی است که از جمله آن می توان به قرات آیات با صوت بسیار زیبا و دلنشین و نیز ترجمه صحیح آیات به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی اشاره کرد. این برنامه به ۱۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و دانلود و نصب آن نیز به صورت مجانی است. این نرم افزار قابلیت کار به صورت آنلاین و آفلاین را دارا می باشد. امکانات این نرم افزار بسیار زیاد می باشد بطوری که شما می توانید سایز، رنگ و فونت متن و ترجمه قرآن را انتخاب کنید.




نرم افزار ذکر



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

برای رایانه؛
دانلود کنید: پوسته بهاری برای ویندوزهای ٧ و ٨
پوسته‌های ویندوز هفت و هشت با فرمت Themepack می‌باشند که مجموعه‌ای تصاویر به همراه رنگ‌هایی خاص دارند، این تصاویر به صورت زمان بندی شده هستند و هر چند دقیقه یکبار عوض می‌شوند که این کار باعث می‌شود تا محیط دسکتاپ شما یک نواخت نباشد و در طی ساعت‌های مختلف پس زمینه رایانه شما تغییر کند. Footpaths theme یک پوسته زیبا و جذاب با 11 تصویر زمینه زیباست که از سوی شرکت مایکروسافت عرضه شده است. این پوسته بهاری که برای ویندورهای هفت و هشت عرضه شده، تصاویر متفاوتی از طبیعت را به رایانه شما می‌آورد. رنگ‌های موجود در این پوسته، رنگ‌هایی شاد هستند که محیط دسکتاپ رایانه شما را دگرگون خواهند کرد. در ادامه می‌توانید بخشی از تصاویری که در این پوسته بکار رفته‌اند را ببینید.



دانلود کنید: پوسته بهاری برای ویندوزهای ٧ و ٨



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

دانلود کنید: ویندوز رایانه‌تان را به روز اول بازگردانید
ریجستری را باید قلب و نقطه حیاتی ویندوز دانست، تقریبا می توان گفت سرعت و میزان کارایی ویندوز بستگی به قدرت و سلامت ریجستری دارد، زیرا اکثر برنامه ها در ریجستری قرار می گیرند و نصب هر برنامه می تواند به صورت مستقیم بر روی آن تاثیر بگذارد. گاهی اوقات ممکن است مجموعه ای از مشکلات کوچک سبب کاهش کارایی ریجستری و ویندوز به صورت چشمگیر شوند، برای رفع اخطارهای موجود در بخش ریجستری می توانید از نرم افزار کاربردی Registry Life استفاده کنید، برنامه علاوه بر بهینه سازی ریجستری می تواند سرعت آغاز به کار برنامه ها را به صورت محسوسی افزایش دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز و حجم کم، شناسایی و رفع انواع مشکلات ریجستری، سرعت بالا در اسکن ریجستری و ... اشاره کرد. از تغییرات مهم نسخه جدید باید به مواردی چون: افزایش سرعت بررسی و ترمیم، رفع باگ های موجود در ویندوزهای مختلف و ... اشاره کرد.



ریجستری


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

برای تمامی سیستم عامل‌ها؛
دانلود کنید: فوتومت نرم افزاری برای حل معادلات ریاضی
فوتومت نرم افزاری برای کمک به دانش آموزانی است که در حل معادلات ریاضی مشکل دارند توصیه می شود. سازنده این نرم افزار با استفاده از یک نرم افزار تشخیص دهنده ارقام و نشانه، اپلیکیشنی را ابداع کرده که می تواند معادلات ریاضی را حل کند. بدین ترتیب با قرار دادن دستگاه تلفن همراه در مقابل یک معادله ریاضی علاوه بر داشتن جواب آن، راه حل رسیدن به پاسخ را نمایش خواهد داد. فوتومت می تواند یک کمک آموزش مناسبی برای دانش آموزانی باشد که علاقه چندانی به حل معادلات ریاضی ندارند. فوتومت همه مراحل استفاده شده برای حل مسئله را نیز نشان خواهد داد و دانش آموز می تواند به جواب صحیح مسئله خود دست یابد. بنابراین تنها رسیدن به جواب مطرح نیست بلکه مجموع رسیدن به راه حل اهمیت دارد. یکی از قابلیت های این نرم افزار حل مسئله همراه با روش حل است که بصورت اتومات روش حل مسئله را به کاربر خود نشان می دهد.



نرم افزار فوتومت



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

دانلود کنید: طراحی مدارهاي الكترونيكي در تلفن همراه
ایده ها منتظر نمی ماند ، در هر جایی که طرحی برای اجرای مدار دارید می توانید آن را در تلفن هوشمند خود پیاده سازی کنید، "every circuit full" این کار را برای شما انجام می دهد، "every circuit full" نرم افزاری کامل برای طراحی مدار در تلفن همراه، شما می توانید با نصب نرم افزار معرفي شده به امكاناتي چون:‌ ايجاد انيميشن هاي حرفه اي براي مدارها، دستگاه كنترل آنالوگ، ذخيره و بارگذاري طرح كلي مدار و ... دسترسي داشته باشيد. از ابزارهاي تعريف شده در برنامه بايد به مواردي چون: وجود ترانزيستور اتصال دو قطبي،‌ ديودها، تقويت كننده عملياتي ايده آل و ... اشاره كرد.






طراحی مدارهاي الكترونيكي در تلفن همراه


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

مکانیک همراه؛
دانلود کنید: با این نرم افزار تعمیرگاه همراه شماست
اگر خودروی شما در جاده خراب شود اولین کاری که خودتان انجام می دهید این است که کاپوت خودرو را بالا می زنید و اگر خودتان نتوانستید آن را درست کنید با امداد خودرو تماس می گیرید اما استفاده از نرم افزارهای کمکی نیز می تواند گزینه خوبی برای این مواقع باشد. افراد بسیاری هستند که از خودرو شخصی استفاده می کنند ولی به محض اینکه برای خودری آنها مشکلی جزئی پیش بیاید خود را سریع به تعمیرگاه می رسانند هر چند مشکلی جزئی و پیش پا افتاده است اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی نمی توانند خودرو را تعمیر کنند. از این رو بعضی از عیب های خودرو می تواند توسط خود ما رفع شود و نیازی به تعمیرگاه ندارد.داشتن یک مکانیک همراه می تواند نیازهای ما را رفع کند.



مکانیک همراه



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

هر روز با قرآن؛
دانلود کنید: هر روز یک آیه در گوشی شما
حتى اگر آنچه را در آياتِ خود قرآن، درباره كلام اللّه مى خوانيم، برشماريم، مقاله اى مبسوط خواهد شد. تا چه رسد به دريايى موّاج از احاديث رسول خدا و اهل بيت (عليهم السلام) كه درباره قرآن و حقيقت و ابعاد گوناگون آن بيان فرموده اند. بسیار خوب است که همیشه به یاد خدا باشیم. خواندن و نگاه کردن به آیات قرآن باعث افزایش حافظه و وسعت رزق و روزی و عاقبت به خیری می شود. چه خوبه از این فرصت استفاده کنیم و به یاد خدا باشیم. به امید داشتن زندگی بهتر در کنار قرآن. نرم افزار هر روز یک آیه یک نرم افزار بسیار زیباست که هر روز یک آیه از قرآن را نمایش می دهد که این آیه به همراه معنی آن سوره می باشد.



قرآن کریم



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

با نکات طلایی چاق شدن آشنا شوید؛
دانلود کنید: چگونه سریع و سالم چاق شویم؟
همان طور که چاقی به سلامتی آسیب می رساند لاغری زیاد نیز خیری برای سلامتی ندارد. لاغری زمانی رخ می دهد که بدن توده ی عضلانی، مایعات یا چربی های خود را از دست می دهد. شاید بسیاری از ما دلیل لاغری خود را نمی دانیم و راهکاری که برای رفع لاغری وجود دارد را نمی دانیم. لاغری ناگهانی بی اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن خود را بدون هیچ گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهد باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرید.



چاق شو



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

بدون استفاده از مواد شيميايی؛
از شر پشه‌های مزاحم خلاص شوید + دانلود نرم افزار
برای این که از نیش پشه‌ها به دور بمانید می توانید با نصب این اپلیکیشن Anti-Mosquito Ultra-Sonic Pro کاری کنید که هیچ پشه ای به شما نزدیک نشود،این شوخی نیست! این برنامه با توليد فركانس 16 تا 20 كيلو هرتز كه انسان قادر به شنيدن آن نيست،مي تواند پشه هاي مزاحم را از شما دور كند. از ويژگي هاي نرم افزار بايد به مواردي چون:عدم استفاده از مواد شيميايي،‌عدم خطرناك بودن براي خردسالان و كودكان،‌دارا بودن حالت ذخيره باتري و ... اشاره كرد. در ضمن الگوريتم برنامه به گونه اي است كه مي تواند صدها نوع مختلف از پشه ها را محدوده مورد نظر شما دور كند.



دانلود كنيد: از شر پشه هاي مزاحم خلاص شويد
 
دانلود كنيد: از شر پشه هاي مزاحم خلاص شويد


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

دانلود کنید:
تلفن همراهتان را تبديل به ترازوی ديجيتال كنيد
برنامه Digital Weight Scale كمك می‌كند، گوشي يا تبلت اندرويدي تان را تبديل به يك ترازو و مقياس سنج حرفه اي كنيد. اين نرم افزار يك شوخي نيست، بلكه مي‌تواند به صورت درست مقياس‌ها را اندازه‌گيري كند، اين اندازه‌گيري براي محاسبه وزن چيزهاي كوچك مانند: سكه، طلا، نقره،‌ گياهان و ... مناسب است. از ويژگي‌هاي نرم افزار مي توان به مواردي چون: محیط كاربر پسند،‌ دارا بودن تنظيمات پيشرفته، طراحي مقياس واقعي و ... اشاره كرد. توجه داشته باشيد كه اين برنامه با استفاده از سنسور ژيروسكوپ عمل مي كند.


تلفن همراهتان را تبديل به ترازوي ديجيتال كنيد + دانلود نرم افزار(
 
تلفن همراهتان را تبديل به ترازوي ديجيتال كنيد + دانلود نرم افزار(


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

ويژه اندرويدي ها؛
دانلود كنيد: خط مقدم نيروي دريايي در گوشي شما
در اين بازي بايد به زمان جنگ جهاني دوم سفر كنيد و در جنگ هاي دريايي اين دوره شركت كنيد. ناوگان هاي مختلفي از كشور هاي قدرت جهان در بازي وجود دارند، كه بايد توانايي هاي جنگي خود را به رخ حريفان بكشيد و با استفاده از استراتژي هاي مناسب ناوگان هاي دشمن را نابود كنيد. از ويژگي هاي بازي مي توان به مواردي چون: گرافيك عالي، امكان ايجاد مبارزه هاي آنلاين با ساير بازيكنان در سراسر جهان، وجود حالت هاي گوناگون در سبك بازي اشاره كرد. با جمع آوري امتيازات موجود در  بازي مي توانيد كشتي خود را از لحاظ قدرت، سرعت و توان نظامي شخصي سازي و ارتقا دهيد.



دانلود كنيد: خط مقدم نيروي دريايي در گوشي شما
 
دانلود كنيد: خط مقدم نيروي دريايي در گوشي شما


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

تا چه حدي توانايي داريد؟
دانلود كنيد: تجربه جذاب رانندگي در شرايط سخت!
براي كسب مقام قهرماني بايد با يخ هاي موجود در جاده جدال كنيد، Ice Road Truckers يك بازي محبوب و جذاب براي سيستم عامل اندرويد است، داستان اين بازي از يك سريال محبوب الگوبرداري كرده است. وظيفه اصلي شما در بازي رانندگي در مسيرهاي لغزنده و دشوار است،‌ از ويژگي هاي بازي مي توان به مواردي چون: گرافيك مناسب نسبت حجم كم آن،‌ امكان ارتقا امكانات وسيله نقليه با جمع آوري امتيازات مناسب،‌ سازگاري با نسخه هاي مختلف سيستم عامل اندرويد و ... اشاره كرد. از عوامل هيجان انگيز بازي بايد موسيقي هاي متن فوق العاده زيبا را ذكر كرد، اين وي‍ژگي سبب افزايش جذابيت هاي بصري بازي مي شود.



دانلود كنيد: تجربه جذاب رانندگي در شرايط سخت!
 
دانلود كنيد: تجربه جذاب رانندگي در شرايط سخت!



   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

برای اندروید و iOS
دانلود کنید: در تلفن همراه‌تان پل بسازید
در بازی Bridge Constructor  وظیفه شما این است تا با ساخت پل های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین ها و کامیون های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی فکر خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با مواد مختلف، تست پل های ساخت شده با ماشین و کامیون برای دسترسی به مراحله های بعدی، استفاده از مواد مختلف برای ساختن پل ها همچون چوب، فولاد، کابل ها، و یا ستون های بتنی، ۴۰ سطح فکری برای ساختن پل، ۵ تنظیمات مختلف همچون شهر دره، ساحل، کوه ها، تپه ها و ۲۵ دستاوردها به چالش کشیدن و سرگرم کننده برای باز کردن قفل از ویژگی های این بازی می باشد.








   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

دانلود كنيد: هيجان رانندگي با Highway Rally
بازی اتومبیل رانی یکی از پرطرفدارترین بازی ها برای تمامی سیستم عامل ها است. امروز یک بازی اتومبیل رانی را برای شما آماده کرده ایم، کیفیت و گرافیک این بازی highway rally را می توان با مسابقات تلویزیونی مقایسه کرد. بازی دارای 27 آهنگ زیبا و هیجان انگیز است که با افزایش سرعت رانندگی شما، آهنگ ها زیباتر می شوند، پس پدال گاز را محکم تر فشار دهید! مسابقات در وضعیت آب و هوایی مختلفی برگزار می شود در هنگامی که هوا بارانی است مراقب خود باشید، زیرا در آن زمان جاده لغزنده می شود و با کوچک ترین اشتباه از مسیر مسابقه خارج خواهید شد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی و شبیه سازی واقع گرایانه آن اشاره کرد.



دانلود كنيد: هيجان رانندگي با Highway Rally
 
(در حال كار)


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

برای اندروید؛
دانلود کنید: مزرعه شادی، یک بازی جذاب ایرانی
مزرعه داری و مدیریت مزرعه کار ساده ای نیست اما بسیار لذت بخش است. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حس زیبای کاشتن یک گل، مراقبت از آن و سپس تماشای زیبایی اش شود. مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی بهره می‌برد، این بازی در سبک مدیریت منابع ساخته شده است و وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.








   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   



گزارش از سالار واعظی



دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




















اخبار مرتبط

بازار داغ شایعه در مورد آیفون 7
دانلود کنید: نرم افزار امنیتی برای شناسایی و حذف بدافزارها
کوکی ها در دنیای وب چه وظیفه ای دارند؟
لومیا ۹۴۰ دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد بود
از شر پشه‌های مزاحم خلاص شوید + دانلود نرم افزار
استفاده از شبكه های اجتماعی شما را گوشه گير و افسرده مي كند
چرا ویندوز ۱۰ رایگان عرضه می‌شود؟!
سایت‌های خود را با خط فرمان CMD باز کنید
ترفندستان دریچه: ویروس‌کشی بدون آنتی ویروس
فراخوان صدور پروانه اپراتورهای مجازی تلفن‌همراه منتشر شد



لینک

لینک


۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن