تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805486213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري مجرم شبکه موبايلي و توقيف ۷۶۸ خودرو در غرب‌ گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۵۲ب.ظ)
پايگاه اطلاع رساني پليس گيلان خبر داد: دستگيري مجرم شبکه موبايلي و توقيف ۷۶۸ خودرو در غرب‌ گيلان موج - دستگيري مجرم شبکه موبايلي، توقيف ۷۶۸ خودرو در غرب گيلان و پلمپ ۱۱ واحد صنفي متخلف در شهرستان سياهکل از مهمترين اخبار امروز پليس گيلان است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس گيلان، رئيس پليس فتاي گيلان اظهار داشت: عامل انتشار اکاذيب به‌ قصد تشويش اذهان عمومي در شبکه اجتماعي مبتني بر موبايل در رشت شناسايي و دستگير شد.
وي افزود: در پي ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي فردي، مبني بر انتشار اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي در شبکه اجتماعي مبتني بر موبايل، موضوع در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.
رئيس پليس فتاي استان گيلان گفت: با پي‌جويي‌هاي فني و پليسي، کارآگاهان پليس فتا موفق شدند عامل انتشار اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي عليه شاکي را در شبکه اجتماعي مبتني بر موبايل که خانمي 38 ساله اهل و ساکن رشت بود را شناسايي کرده و وي را با هماهنگي مقام قضايي دستگير کردند.
محمدخاني تصريح کرد: با توجه به ادله ديجيتال کشف شده از متهم، وي به صراحت به بزه انتسابي خود اعتراف و انگيزه خود را از اين کار انتقام جويي و تسويه حساب شخصي از شاکي اعلام کرد که براي سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت شد.
وي خاطرنشان کرد: بر اساس ماده18 فصل پنجم قانون جرايم رايانه اي هر کس به قصد اضرار به غير يا تشويش اذهان عمومي يا مقامات رسمي به وسيله سامانه رايانه‌اي يا مخابراتي اکاذيبي را منتشر کند يا در دسترس ديگران قرار دهد يا با همان مقاصد اعمالي را بر خلاف حقيقت، رأساً يا به عنوان نقل قول، به شخص حقيقي يا حقوقي به طور صريح يا تلويحي نسبت دهد، اعم از اينکه از طريق يادشده به نحوي از انحاء ضرر مادي يا معنوي به ديگري وارد شود يا نشود، افزون بر اعاده حيثيت (در صورت امکان)، به حبس از نود و يک روز تا دو سال يا جزاي نقدي از پنج ميليون ريال تا چهل ميليون ريال يا هر دو مجازات محکوم مي‌شود.
رئيس پليس فتاي گيلان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به آدرس [email protected] گزارش کنند.
توقيف 768 دستگاه خودرو وموتور سيکلت در"تالش"
فرمانده انتظامي شهرستان تالش استان گيلان از توقيف 268 دستگاه خودرو و 500 دستگاه موتور سيکلت در فروردين ماه سال جاري در اين شهرستان خبر داد.
عباس اسماعيلي گفت: پليس تالش در اجراي ماموريت هاي مختلف طي فروردين ماه سال جاري 268 دستگاه خودرو و 500 دستگاه موتور سيکلت را توقيف کرد.
وي با بيان اينکه غالب خودروها و موتورهاي توقيفي به دلايلي از جمله حمل مواد مخدر، قاچاق و همراه نداشتن مدارک توقيف و به پارکينگ منتقل شده اند، افزود: اجراي قانون از اولويت هاي پليس بوده و مردم مي بايست پليس را در اين امر ياري رسانند.
فرمانده انتظامي شهرستان تالش با بيان اينکه احترام به قانون و مقررات، سلامت و امنيت جامعه را بيش از پيش تحکيم مي بخشد، از شهروندان خواست در سال جديد که از سوي مقام معظم رهبري با نام "همدلي و هم زباني دولت و ملت" نام گذاري شده نيروي انتظامي را در تحکيم امنيت ياري کنند.
پلمپ 11 واحد صنفي متخلف در شهرستان سياهکل
11واحد صنفي متخلف به علت فعاليت غير قانوني و عدم توجه به قوانين صنفي در شهرستان سياهکل پلمپ شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سياهکل گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و تشديد اقدامات کنترلي بر واحدهاي صنفي، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي شهرستان سياهکل طرح بازديد از واحدهاي صنفي را به اجرا در آوردند.
رمضانعلي پورقاسم با اشاره به اينکه اين طرح با هدف مقابله با تخلفات و پيشگيري از آسيب هاي فرا روي اصناف انجام شده است، افزود: در اين طرح11 واحد صنفي به علت فعاليت غير قانوني و عدم توجه به قوانين و ضوابط ابلاغي پلمپ و از فعاليت صنفي مالکان اين واحدها جلوگيري به عمل آمد.
فرمانده انتظامي شهرستان سياهکل در پايان با اعلام آمادگي پليس براي برخورد قاطع با اصناف متخلف از مردم خواست، تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طريق شماره تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن