تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798625859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تشديد برخورد پليس با خودروهاي داراي لامپ زنون با نور خيره کننده / دستگيري كلاهبردار اينترنتي در كوهدشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۷:۶ب.ظ)
اخبار کوتاه نيروي انتظامي لرستان طرح تشديد برخورد پليس با خودروهاي داراي لامپ زنون با نور خيره کننده / دستگيري كلاهبردار اينترنتي در كوهدشت موج - رئيس پليس راهور استان لرستان، گفت: چراغ و لامپ هاي زنون بدون فيلتر محافظ و عدسي متمرکز کننده و نصب آن بر روي خودرو ، نور به شدت قوي و آزار دهنده اي توليد مي كنند و اين نوع چراغ ها باعث نابينايي و آسيب چشم رانندگان مقابل خواهد شد و درشب باعث ايجاد تصادف مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس پليس راهور استان لرستان، گفت: چراغ و لامپ هاي زنون بدون فيلتر محافظ و عدسي متمرکز کننده و نصب آن بر روي خودرو ، نور به شدت قوي و آزار دهنده اي توليد مي كنند و اين نوع چراغ ها باعث نابينايي و آسيب چشم رانندگان مقابل خواهد شد و درشب باعث ايجاد تصادف مي شوند.
سرهنگ "منوچهر مرادي" با بيان اين مطلب افزود: مأموران اين پليس در صورت مشاهده خودروهاي داراي لامپ زنون، ضمن اعمال قانون بر اساس جدول جرائم، مدارک رانندگان را اخذ و آنان را ملزم مي نمايند ، لامپ هاي غير مجاز را تعويض كنند.
وي خاطر نشان کرد: از ابتداي سال 93 تاکنون با 963 راننده خودروي داراي لامپ زنون غير مجاز برخورد قانوني شده و در صورت مشاهده اينگونه موارد ، برخوردها تشديد خواهد شد.

دستگيري كلاهبردار اينترنتي در كوهدشت

رئيس پليس فتا استان لرستان از دستگيري كلاهبردار حرفه اي اينترنتي در شهرستان كوهدشت خبر داد.
سرهنگ "فرهاد ابدال چگني "با بيان اين خبر، گفت: با مراجعه يك شهروند كوهدشتي به پليس فتا اين شهرستان و اعلام اينكه از حساب بانكيش مبلغ 5 ميليون و 500 هزار ريال برداشت شده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
وي افزود : با تحقيقات بعمل آمده و انجام اقدامات فني متهم به هويت معلوم شناسايي و دستگير ، پس از مواجه با مستندات و ادله موجود به بزه ارتكابي اعتراف كرد و همراه پرونده تحويل مقام قضايي شد.
"ابدال چگني"از شهروندان خواست : کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را دراختيار اشخاص قرار ندهند و رمز عبور خود را بطور مرتب تغيير داده و از اعتماد كردن نابجا به ديگران خودداري كنند.

تعامل پليس و شهرداري موجب ارائه خدمات مطلوب به همشهريان خواهد شد

فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد لرستان از جلسه تعاملي با شهرداري در خصوص جلوگيري از تعرضات غير قانوني به اراضي کشاورزي و زمين هاي حاشيه شهر خبر داد و گفت : اين تعاملات موجب ارائه خدمات مطلوب به همشهريان خواهد شد.
سرهنگ "حسين نجفي" در تشريح اين خبر گفت : جلسه اي تعاملي با مسئولان اجرايي شهرداري خرم آباد جهت بهسازي مبلمان شهري و ارائه خدمات مطلوب به همشهريان، جلوگيري از ساخت و ساز هاي غير مجاز و... در سالن اجتماعات شهرداري استان برگزار شد.
در اين جلسه "عيدي بيرانوند" شهردار خرم آباد ضمن تقدير و تشکر از همکاري و مساعدت نيروي انتظامي استان بخاطر تعامل خوب با اين سازمان ، به مشکلات اجراي طرح هاي شهرداري مبني بر ساماندهي و نظم دهي به شهر پرداخت و اعلام داشت : هيچ طرحي از شهرداري در راستاي نظم دهي به شهر به نحو احسن اجرا نخواهد شد مگر با همکاري پليس استان.
وي به اجراي طرح بزرگ ساماندهي ضايعات فروشي هاي حاشيه شهر كه اقدام به تصرف عدواني اراضي زراعي و كشاورزي مي کردند اشاره و تصريح كرد : اين مكان ها محلي امني براي جمع آوري اموال مسروقه توسط سارقان شده و چهره شهر را مخدوش کرده است.
فرمانده انتظامي خرم آباد نيز در اين جلسه بيان داشت : مبلمان شهري مطابق با اصول مهندسي شهري ، نقش موثري در روح و روان شهروندان، افزايش شادابي ، آرامش و حفظ آسايش مردم، کاهش معضلات اجتماعي، يکپارچگي اجتماعي دارد و در عين حال شاخصي براي ارتقاء کيفي فضاي زندگي و توسعه جامعه محسوب مي شود.
"نجفي" گفت: نيروي انتظامي با تمام توان با شهرداري استان همکاري مي كند و در راستاي معضلات شهر و مبارزه با متخلفان و قانون شکنان بيش از پيش تلاش خواهد كرد.

نظارت مستمر پليس بر اصناف دورود

فرمانده انتظامي دورود لرستان از بازديد 186 واحد صنفي طي دو هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "هدايت الله حسنوند" با اشاره به اجراي طرح برخورد با اصناف متخلف با هدف تشديد نظارت بر فعاليت هاي متصديان واحدهاي صنفي اظهار داشت: پليس با واحدهاي صنفي هنجارشكن برخورد جدي و قاطع خواهد داشت و ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس دورود به منظور ارتقاء امنيت اخلاقي در جامعه صنفي، مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي، همچنين ارزيابي ميزان پايبندي اصناف به قوانين و مقررات ابلاغي، طرح تشديد كنترل و نظارت بر اصناف را به مدت دو هفته در منطقه اجرا كردند.
"حسنوند" با اشاره به اينكه از 186 واحد صنفي بازديد بعمل آمده، افزود: در اين طرح به متصديان 150 واحد تذكر لساني داده و 13 فقره اخطار كتبي صادر و 5 واحد متخلف پلمپ شدند.
فرمانده انتظامي دورود يكي ديگر از اهداف اين طرح نظارتي را ارائه آموزش هاي لازم براي فروشندگان و متصديان در برخورد اسلامي با حفظ شئونات شرعي دانست و گفت: با توجه به آثار و آسيب هاي مخرب فرهنگي از جمله تجهيزات ماهواره اي و بازي هاي رايانه اي بخصوص بر قشر آسيب پذير نوجوان و جوان و برنامه ريزي دشمنان در جهت به انحراف کشاندن جامعه، نظارت دقيق و مستمري بر اماكن ارائه دهنده محصولات فرهنگي خواهد شد.
اين مقام انتظامي با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات نظارتي پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بروجرد

فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد لرستان از دستگيري 21 سارق ، معتاد پر خطر ، فروشنده مواد مخدر و توقيف 34 دستگاه وسيله نقليه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد.
سرهنگ "دليري" در اين رابطه گفت : ماموران انتظامي با همكاري پليس هاي تخصصي ، كلانتري و پاسگاه هاي اين شهرستان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در بروجرد به مرحله اجرا گذاشتند.
وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي اماکن آلوده 21 نفر سارق ، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگير و تعداد 11 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسيكلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقيف کردند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: در اين طرح مقاديري موادمخدر و 38 تيغه سلاح سرد نيزکشف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن