تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819899067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط اعتباري تسهيلات مسکن مهر ۳ هزار ميليارد تومان افزيش يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۵:۱۱ق.ظ)
خط اعتباري تسهيلات مسکن مهر ۳ هزار ميليارد تومان افزيش يابد موج - قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي از بانک مرکزي درخواست کرد تا سقف تسهيلات را از ۵۰ هزار ميليارد تومان به ۵۳ هزار ميليارد تومان افزايش دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد اصغري‌مهرآبادي، قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي، با اشاره به خواسته‌اي که از بانک مرکزي و شوراي پول و اعتبار دارد گفت: از ابتدا درخواست ما از بانک مرکزي و شوراي پول و اعتبار اين بود که افزايش تسهيلات به تمام واحدهاي مسکن مهر اختصاص يابد چون سقف کلي تسهيلات بانکي ۵۰ هزار ميليارد تومان ثابت نگه داشته شده و افزايش نيافت.
وي درباره يکي از تاکيدات بانک مسکن درباره اين سقف از تسهيلات توضيح داد: بانک مسکن تاکيد دارد به ميزان ۴۸ هزار و ۴۰۰ ميليارد تومان قرارداد بسته و تنها پولي که در اختيار دارد ۱۶۰۰ ميليارد تومان است، از سوي ديگر تاکنون بالغ بر ۵۰۰ هزار واحد به بانک مسکن براي دريافت تسهيلات معرفي شدند و بانک مسکن هم ۲۸۱ هزار واحد را به استان‌ها ابلاغ کرد، اما؛ اين بانک تاکيد دارد که بيشتر از اين اعتباري ندارد چون قراردادها در گذشته بسته شده است.
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در ادامه بر يک درخواست وزارت راه و شهرسازي از بانک مرکزي تاکيد کرد و گفت: اين مشکل را بانک مرکزي بايد براي ما حل کند به اين شکل که يا به ميزان نيازي که داريم و به بانک هم قبلا اعلام کرديم سه هزار ميليارد تومان علاوه بر ۵۰ هزار ميليارد تومان خط اعتباري اختصاص دهد تا با توجه به تاکيد رئيس جمهور در خصوص مسکن مهر مشکل ما را با بانک مسکن حل کند، چون بانک مسکن از محل وصولي اقساط نزديک به پنج هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان از ما دريافت کرده است و اجازه دهند از اين پول به ميزاني که ما نياز داريم به پروژه‌ها تزريق شود يا سقف اعتبارات را به ۵۳ هزار ميليارد تومان افزايش دهند.
وي ادامه داد: به اين دليل که ما ملزم شديم تا پايان سال ۹۵ پروژه مسکن مهر را تحويل دهيم پس بانک مرکزي بايد به ما کمک کند، ضمن تشکر از اين بانک براي ارائه مجوز افزايش تسهيلات، اما؛ لازم است در اين زمينه همکاري کند، اساسي‌ترين مشکل ما در حالت فعلي همين مساله است و اگر حل شود قطعا قول مي‌دهم تمام پروژه‌هاي ما تا پايان سال ۹۵ تکميل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن