تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیری: نشد که اولین نماینده صعودکرده باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: امیری: نشد که اولین نماینده صعودکرده باشیم
هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: متأسفانه نتوانستیم به عنوان اولین نماینده ایران مجوز صعود به مرحله بعد را دریافت کنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، وحید امیری بعد از تساوی یک بر یک نفت تهران مقابل پاختاکور گفت: بازی خیلی سختی بود، هر دو تیم به کسب سه امتیاز نیاز داشتند، اما نشد که سه امتیاز را بگیریم و به عنوان اولین نماینده ایران به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که نفت تهران چرا از لحاظ بدنی در دقایق پایانی کم می آورد، اظهار داشت: در سه جبهه تلاش می‌کنیم، در جام حذفی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم، متأسفانه فشار زیادی روی تیم است و امیدوارم هر چه زودتر از لحاظ بدنی خستگی‌مان برطرف شود.

هافبک نفت تهران در ارتباط با اینکه چرا امروز نیمکت‌نشین بود، تصریح کرد: این مسئله، نظر کادر فنی بود و آنها صلاح دیدند که نیمکت‌نشین باشند، خدا را شکر مورد خاصی نبود.

امیری در مورد اینکه آیا به مرحله بعد صعود می‌کند، تأکید کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از گروه‌مان صعود کنیم و در لیگ برتر هم موفق شویم.

وی در رابطه با اینکه کارلوس کی‌روش در تیم ملی ماندنی شد، اظهار داشت: خدا را شکر این اتفاق افتاد، در مقطع فعلی هیچ‌ کسی بهتر از کی‌روش نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند.

1394/02/02 21:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن