تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانع شدن 5 نماینده از توضیحات وزیر ورزش/ نگرانی‌های قاضی‌پور برطرف نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: معاون حقوقی وزیر ورزش درباره جلسه امروز گودرزی با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همراهی و همدلی نمایندگان ملت، موفقیت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان را به همراه دارد.
 قانع شدن 5 نماینده از توضیحات وزیر ورزش/ نگرانی‌های قاضی‌پور برطرف نشد

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، امیر رضا خادم افزود: از مجموع 21 سوالی که توسط 7 نماینده محترم مجلس مطرح شد، برای اکثر موارد توضیحات وزیر ورزش و جوانان، معاونین و هیئت همراه وی قانع کننده بود و تنها 2 سوال نتوانست نمایندگان را قانع سازد که مقرر شد بعد از یک یا دو هفته، مجددا بررسی‌ها در کمیسیون فرهنگی انجام شود. وی با اشاره به سوال نماینده مردم ارومیه در خصوص مشکلات پیش آمده پس از خاتمه مسابقه والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان گفت: قاضی‌پور نگرانی‌های خود را در مورد این مسائل بیان داشت. وزیر نیز از این دقت نظر نماینده مردم ارومیه تقدیر کرد. خادم تصریح کرد: مقرر شد برای بررسی مسائل پیش آمده پس از مسابقه این دو تیم والیبال، کمیته‌ای متشکل از عیسی‌زاده و محجوب از سوی مجلس و نمایندگانی از طرف کمیسیون فرهنگی وزارت ورزش، فدراسیون‌والیبال و ناجا جهت بررسی وقایع پیش آمده تشکیل و نتیجه تا یک ماه آینده اعلام شود. معاون پارلمانی وزیر ورزش تاکید کرد: در مجموع می‌توان گفت جلسه وزیر ورزش با نمایندگان محترم مجلس، دیداری خوب و موثر بود. این جلسه بیش از 4 ساعت به طول انجامید که نشان‌دهنده همدلی و همراهی نمایندگان مردم  با وزارت ورزش و جوانان است.

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ ۱۹:۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن