تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس/ کفاشیان حقیقت را نمی‌گوید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس فدراسیون فوتبال؛
عکس/ کفاشیان حقیقت را نمی‌گوید
علی کفاشیان که امروز در جلسه‌ای با سجادی حاضر شده بود در پاسخ به خبرنگاران درباره اینکه قرارداد کی‌روش به دلار است یا یورو گفت: آن زمان که قرارداد بستیم یورو ارزان‌تر بود، دلار گران و حالا برعکس شده است. قرارداد کی‌روش به یورو است.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، این صحبت های کفاشیان دقیقا برعکس حقیقت است. در تصاویر زیر ابتدا قیمت یورو و دلار در تاریخ 25 شهریور 93 که قرارداد کی روش بسته شده را مشاهده می کنید و در تصویر دوم، قیمت فعلی یورو و دلار را.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که با توجه به ارزان شدن یورو، امضای قرارداد به این شکل، به سود ایران بوده است اما مهم صحبت های عجیب کفاشیان است که سندها نشان می دهند اصلا با حقیقت همخوانی ندارد.  







۰۲/۰۲/۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن