تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798618038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان: سرپرست تيم ملي را وزارت ورزش مشخص نمي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۴۵ب.ظ)
کفاشيان: سرپرست تيم ملي را وزارت ورزش مشخص نمي کند موج - رئيس فدراسيون فوتبال تأکيد کرد، سرپرست تيم ملي فوتبال کشورمان پس از مشورت با وزارت ورزش و جوانان انتخاب خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، علي کفاشيان در پايان جلسه هم‌انديشي مديران باشگاه ليگ برتري در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب سرپرست براي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: در اين خصوص با کي‌روش توافق شد که يک سرپرست به عنوان رابط تيم ملي و فدراسيون فوتبال انتخاب شود.
وي در ادامه افزود: در واقع براي اينکه کي‌روش دغدغه‌هاي کمتري داشته باشد و کمتر مجبور شود به فدراسيون بيايد ما در پي انتخاب سرپرست هستيم. انشاءالله به زودي با نظر وزارت ورزش سرپرست تيم ملي را انتخاب خواهيم کرد.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در پاسخ به اين پرسش که آيا وزارت ورزش سرپرست تيم ملي را تعيين خواهد کرد، گفت: نه اينطور نيست که وزارت ورزش سرپرست تيم ملي را تعيين کند، بلکه ما با مسئولان وزارتخانه هماهنگي و مشورت خواهيم داشت.
کفاشيان همچنين عقد قرارداد جديد با کي‌روش را رد کرد و افزود: قراردادمان با کي‌روش را خيلي وقت پيش امضا کرديم و براساس همان قرارداد با او ادامه همکاري خواهيم داد. توافق اخير ما بر سر مسائل و خواسته‌هايي بود که سرمربي تيم ملي داشت. مسائلي پيرامون حمايت‌هاي مالي، بازي‌هاي تدارکاتي، فراهم کردن امکانات بيشتر براي تيم ملي و ... مسائل موردنظر کي‌روش بود که قرار شد وزارت ورزش در اين زمينه‌ها تيم ملي را بيشتر حمايت کند.
وي در پاسخ به اين سؤال که چرا با مربيان تيم فوتبال جوانان ايران قراردادي امضا نشده است، گفت: کميته جوانان فدراسيون فوتبال در حال آماده‌سازي و تدوين برنامه‌اي براي تمامي تيم‌هاي پايه‌اي فوتبال ايران است که اين برنامه از سه صفحه به 10 صفحه رسيده و تقريباً کامل شده است. انشاءالله به زودي قرارداد مربيان تيم جوانان نيز امضا خواهد شد و دستمزد آنها از همان زمان شروع کارشان پرداخت مي‌شود.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان با رد اين شايعه که از سوي رئيس جمهور تحت فشار بود تا با کي‌روش ادامه کار دهد،‌ يادآور شد: نه اصلا کوچکترين تماسي از سوي هيچکس از نزديکان رئيس جمهور با من گرفته نشد. در واقع ما براساس خواسته کي‌روش با او به کارمان ادامه مي‌دهيم. ضمن اينکه وزارت ورزش نماينده‌اي به جلسه بين من و کي‌روش فرستاد و حمايت خود را از سرمربي تيم ملي اعلام کرد و کي‌روش نيز وقتي اين حمايت را ديد تغيير عقيده داده و خواهان همکاري با فدراسيون فوتبال ايران شد.
کفاشيان با اشاره به زمان شروع به کار کي‌روش توضيح داد: در حقيقت کي‌روش خيلي وقت است که کار خود را شروع کرده و براي ارائه برنامه خود به سازمان ليگ منتظر قرعه‌کشي مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 بود.
وي در خصوص شايعه برگزاري ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال کشورمان مقابل بارسلوناي اسپانيا گفت: من فقط در رسانه‌ها اين موضوع را شنيدم و هيچ پيشنهادي به ما در خصوص انجام اين بازي ارائه نشده است. همچنين بايد تأکيد کنم که تيم ملي با باشگاهي بازي تدارکاتي نخواهد داشت و باشگاه‌هاي ما مي‌توانند با باشگاه‌هاي بزرگ دنيا ديدار دوستانه داشته باشند.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سؤال که آيا قرار است تيم ملي با تيمي مطرح بازي دوستانه داشته باشد، عنوان کرد:‌ تصميم در اين مورد را برعهده کي روش گذاشته ايم. قبلا از سوي تيم ملي فوتبال ايتاليا به ما پيشنهاد که يک بازي دوستانه در تهران برگزار کنيم که البته کي‌روش چندان موافق آن نبود. هرچند اسپانسري هم براي اين بازي انتخاب نکرده بوديم. در حال حاضر شرايط تيم ملي به شکلي است که اگر بخواهيم با تيم‌هاي خوب دنيا بازي کنيم مشکلي وجود ندارد و آنها موافقت خواهند کرد.
کفاشيان درباره بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نيز خاطر نشان کرد: لازم است تأکيد کنم اين موضوع فقط در سطح حضور بانوان در سالن‌هاي ورزشي مطرح شده است و هنوز هيچ دستورالعمل و خواسته‌اي در خصوص حضور بانوان در استاديوم‌هاي فوتبال ارائه نشده است و ممنوعيت بانوان از حضور در ورزشگاه‌هاي فوتبال به قوت خود باقي است.
وي همچنين پيرامون آينده مهرداد پولادي در تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه قوانين جديد نظام وظيفه براي سربازان فراري شامل حال پولادي خواهد شد و او مي تواند بعد از اتمام قراردادش با تيم قطري با نظام وظيفه مذاکره کرده و مشکل خود را حل کند.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سؤال که آينده نکونام در تيم ملي به چه شکل خواهد بود، اظهار داشت: در اين مورد خود نکونام با کي‌روش صحبت خواهد و در واقع درباره آينده نکونام در تيم ملي کي‌روش تصميم‌گيرنده است.
کفاشيان در مورد اينکه جلسه مجمع فدراسيون فوتبال چه زماني برگزار مي‌شود، خاطرنشان کرد:‌ ما در سال جاري سه مجمع برگزار خواهيم کرد. مجمع اول به گزارش مالي فدراسيون اختصاص خواهد داشت که در آيندهاي نزديک برگزار خواهد شد. مجمع ديگر در مهر يا آبان و مجمع سوم نيز در اسفندماه برگزار مي‌شود که هر دوي آنها در مورد گزارشات مالي و انتخابات فدراسيون فوتبال خواهد بود.
وي در پاسخ به اين سؤال که نظر مردم تا چه حد در تغيير ديدگاه فدراسيون فوتبال براي ادامه همکاري با کي‌روش نقش داشت، تصريح کرد: ما هميشه به خواسته مردم احترام مي‌گذاريم و خواسته‌هاي آنها را در اولويت‌هاي کاري خود قرار مي‌دهيم. در واقع به خاطر همين خواسته‌ها و حمايت‌هاي مردم بود که وزارت ورزش تصميم گرفت حمايت بيشتري از تيم ملي داشته باشد.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان ادامه داد: تيم ملي زماني موفق خواهد شد که همه ما دست به دست هم داده و از اين تيم حمايت کنيم. کي‌روش از اين ناراحت بود که يک عده مي‌خواستند او برود و يک عده نيز اصرار به ماندنش داشتند. او وقتي اين شرايط را ديد از ما خواست که توافق کنيم و از تيم ملي جدا شود اما خوشبختانه با جلساتي که برگزار شد و کي‌روش حمايت وزارت ورزش را ديد تغيير عقيده داد.
کفاشيان در مورد درگيري‌هايي که در جريان يکي از بازي‌هاي ليگ دسته اول رخ داده است، گفت: در اين مورد من نبايد صحبت کنم، چون اطلاعات زيادي ندارم. حتما آقاي تاج مي‌تواند به سؤال شما پاسخ دهد.
وي در واکنش به اظهارات اخير مدير باشگاه النصر عربستان که طي آن هواداران پرسپوليس را تروريست ورزشي خوانده بود، تصريح کرد: اين آقا قطعا بابت شکست تيمش و حمايت يکصد هزار تماشاگر پرسپوليس ناراحت بوده که اين حرف را زده است. حضور پرشور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه آزادي يکي از بهترين اتفاقات چند سال اخير فوتبال ايران بود و به عقيده من اين اتفاق يکبار ديگر فوتبال ايران را زنده کرد.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در مورد اينکه تيم فوتبال اميد ايران نيز با تيم‌هاي راحتي همگروه بود اما مقابل اميد عربستان شکست خورد، تصريح کرد: دقيقا همينطور است و نبايد هيچ تيمي را دستکم بگيريم. اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني در بازي با تيم‌هاي گمنام رخ مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن