تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803805386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي محصولات و برندهاي تجاري گيلان در آستراخان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱ب.ظ)
سرکنسول ايران در آستراخان روسيه خبر داد: معرفي محصولات و برندهاي تجاري گيلان در آستراخان موج- سرکنسول ايران در آستراخان روسيه گفت: محصولات و برندهاي تجاري گيلان در آستراخان روسيه معرفي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت و به نقل از روابط عمومي استانداري گيلان، سرکنسول جديد کشورمان در آستراخان روسيه امروز در دفتر کار استاندار با دکتر نجفي ديدار کرد.
علي محمدي در اين نشست بر ضرورت مديريت هوشمند در صادرات تاکيد کرد وگفت: نبايد در بخش مديريت، ساماندهي و هدايت شرکت‌هاي تجاري به صورت مقطعي عمل کنيم.
وي صادرات به کشور روسيه را براي گيلان استراتژيک دانست و گفت: براي معرفي برند محصولات ما در بازار بايد تلاش بيشتري کنيم.
استاندار گيلان نيز در اين نشست بر ضرورت توسعه روابط بين دو کشور تاکيد کرد و افزود: بايد با توسعه بخش‌هاي تجاري، گردشگري، اقتصادي زمينه لازم را در جهت گسترش روابط بين دو منطقه فراهم کنيم.
محمدعلي نجفي بر ضرورت بهره گيري از توانمندي‌هاي بخش خصوصي نيز تاکيد کرد و افزود: تقويت بخش خصوصي نقش موثري را در گسترش روابط دو کشور ايفا مي‌کند.
وي با اشاره به رويکرد خوب دولت تدبير و اميد در بخش سياست خارجي اظهار داشت: اکنون نگاه بين المللي نسبت به ايران بهتر شده و در حال تغيير است.
استاندار گيلان، توسعه روابط خارجي را از جمله راهکارهاي موثر جهت مقابله با تبليغات دروغين رسانه هاي دشمن عليه کشورمان دانست و افزود: اکنون که دشمنان با بهره گيري از رسانه هاي خود تبليغات سو ء و خلاف واقع را عليه کشورمان انجام مي دهند، توسعه روابط خارجي فرصت خوبي براي بيان حقيقت و آگاهي بخشي است و هرچقدر اتباع کشورهاي خارجي از نزديک واقعيتها را ببينند اين تبليغات کم اثر مي‌شود.
نجفي، نقش گيلان را در توسعه روابط بين دو ايران و روسيه بسيار پر رنگ دانست و گفت: گيلان از پيشينه قوي در توسعه روابط بين دوکشور برخوردار است و نخستين حضور ايران در استان آستاراخان روسيه توسط گيلان انجام پذيرفت.
وي با بيان اينکه بايد مباحث توسعه روابط بين دو منطقه به صورت عملياتي و تعريف شده صورت پذيرد افزود:اکنون ديگر سطح روابط گيلان با آستراخان فقط مختص به بازديدها و جلسات اداري نبايد باشد و مردم به دنبال اقدامات ملموس تري هستند.
نماينده عالي دولت در گيلان با اشاره به توانمندي بالاي گيلان در بخش سلامت بر ضرورت توسعه توريسم سلامت تاکيد کرد و افزود: سرمايه گذاري‌هاي خوبي در بخش بيمارستاني و درماني گيلان صورت گرفته و اين استان با دارا بودن پزشکان حاذق و بيمارستانهاي مجهز از ظرفيت خوبي در جهت توسعه توريسم سلامت برخوردار است.
وي وجود منطقه آزاد انزلي را از جمله مزيت هاي گيلان و کشور دانست و افزود: بايد با بهره گيري از ظرفيتها در جهت تقويت همکاري‌ها بهره گيريم.
دکتر نجفي بر ضرورت ايجاد سراي تجاري ايرانيان در آستراخان تاکيد کرد و افزود: بايد در جهت گسترش روابط اقتصادي و تجاري و گردشگري بين دو کشور تلاش کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن