تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802534223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدي: فريب سفره هفت‌سين دشمن را نخوريم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سردار نقدي: فريب سفره هفت‌سين دشمن را نخوريم
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اولين کنگره بسيج دانش آموزي گفت: در همان ايامي که امريکايي ها براي عوام فريبي سفره هفت سين مي چينند و دم از رفاقت و محبت مي زنند براي کشتار مردم يمن آماده مي‌شدند.
روز نو : رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اولين کنگره بسيج دانش آموزي گفت: در همان ايامي که امريکايي ها براي عوام فريبي سفره هفت سين مي چينند و دم از رفاقت و محبت مي زنند براي کشتار مردم يمن آماده مي‌شدند.


به گزارش روز نو، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اولين کنگره بسيج دانش آموزي با عنوان کنگره همفکري آينده‌سازان انقلاب اسلامي که صبح امروز چهارشنبه در ساختمان قديم مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، با تبريک پيروزي مردم يمن و شکست رژيم صهيونيستي آل سعود اظهار کرد: اين اتفاق يک گام بلند انقلاب اسلامي در جهان بود.


وي افزود: بايد ياد ۱۵۰ کودک شهيد اين مقاومت قهرمانانه و صدها دانش آموز شهيد يمني را گرامي بداريم. آنها جان خود را دادند تا دشمن را خوار و ذليل کنند و ناتواني استکبار را به همه دنيا نشان دهند.


سردار نقدي با بيان اينکه اگر کسي احتمال باقي ماندن بر مسند قدرت را بدهد، چنين اعمال ددمنشانه‌اي را انجام نمي دهد، تصريح کرد: اين جنايات نتيجه يأس آمريکا، اسرائيل و آل سعود از امکان باقي ماندن در قدرت است.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: تمامي اين کشورهاي متجاوز از جمله آل سعود يک فرمانده و قرارگاه بيشتر ندارند و آن قرارگاه رژيم متجاوز وحشي و جنايتکار آمريکا است.


وي منشأ همه اين جنايت ها را آمريکا دانست و تاکيد کرد: ملت هاي آزاده جهان به وقت خود از اين ابرجنايتکار تاريخ انتقام خواهند گرفت.


سردار نقدي با تاکيد بر اينکه نوجوانان يمني، ايراني، عراقي، سوري و فلسطيني امروز دشمن را در مقابل حرکت توفنده خود خوار کردند، اظهار کرد: دشمني با ثروت هاي سرشار و سلاح ها، امکانات و رسانه هاي بسيار در مقابل اين ملت‌ها عاجز شده است. در مقابل ملتي که مي خواهد جغرافياي سياسي جهان را تغيير دهد.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه شعارهاي راهبردي ملت ايران به همه جاي دنيا رفته است و امروز پرچم اين شعارها در دست مردم يمن قرار دارد، خاطر نشان کرد: دشمن با همه رسانه هاي خود منفورترين چهره دنيا است، اما چهره رهبر معظم ما بر دست ملت هاي آزادي خواه دنيا قرار دارد. عکس رهبر نوراني ما بر خانه هاي روستاهاي دوردست کشمير تا جنگل ها و نقاط دوردست نيجريه وجود دارد.


وي عمق بخشيدن به بينش و تحليل دانش آموزان را از جمله انتظارات جامعه از بسيجيان دانش آموز عنوان کرد و گفت: امروز سلاح دشمن تزوير است و همه سلاح ها را امتحان کرده، ولي شکست خورده است. رويکرد اصلي دشمن تزوير و در مقابل اين رويکرد بايد تحليل و عمق داشت و الا اگر آدمي که فقط شعار داشته باشد و شعور پشتوانه آن نباشد به استيصال خواهد رفت.


سردار نقدي با اشاره به پيام نوروزي رئيس جمهوري آمريکا تصريح کرد: نوروز امسال رئيس جمهور آمريکا سفره هفت‌سين مي اندازد و شعر فارسي مي خواند و برخي دلشان مي لرزد و مي گويند چرا ما بايد مرگ بر آمريکا بگوييم. آدمي که تحليل دارد، عمق اين قضيه را مي بيند و ساير کارهاي آمريکايي ها را نيز مشاهده مي کند.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: در همان ايام نوروز گروهک هاي وابسته به آمريکايي ها در شرق و جنوب کشور ما سربازان و مرزبانان ما را به شهادت مي رسانند. زماني که آنها سفره هفت سين انداختند، بيش از ۱۰۰ شبکه ماهواره اي عليه ارزش هاي ما پيام مي دهد و همچنين پالس تفرقه بين شيعه و سني مخابره مي کند و از طرفي در عراق به‌طور غيرمستقيم به داعش کمک مي دهد.


وي ادامه داد: در همان ايامي که سفره هفت سين مي چينند و دم از رفاقت و محبت مي زنند براي کشتار مردم يمن آماده مي‌شوند. امروز ميلياردها دلار ثروت ملت ايران را بلوکه کرده اند، پولي که از فروش نفت ملت خودمان است و بعد براي ما سفره هفت سين پهن مي کنند و شعر مي خوانند.


سردار نقدي تاکيد کرد: اگر کسي اين دشمن را عميق نشناسد و به شعارهاي بي عمق وابسته باشد با حرکت فريبنده دشمن منحرف مي شود. براي عمق بخشيدن و تحليل صحنه، بايد برنامه ريزي کنيم.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه امروز آمريکا در همه صحنه ها در مقابل حرکت توفنده انقلاب اسلامي ذليل شده است، گفت: امروز بايد بر مسائلي که رهبر معظم انقلاب به آن تاکيد دارند، توجه و برنامه ريزي لازم انجام دهيم.


وي به ضرورت توجه به مساله اقتصاد مقاومتي، توليد ملي و نقش دانش آموزان در اين عرصه را پررنگ دانست و خاطر نشان کرد: نقش دانش آموزان بايد در مساله مقابله با واردات بي رويه و خام‌فروشي تعريف شود. چطور دانش آموزان مي توانند بر اين امر پيگير باشند


سردار نقدي افزود: دانش آموزان ما مي توانند مطالبه کنند و در اين عرصه حاضر شوند و به حرکت هاي نادرست در اقتصاد اعتراض کنند.


منبع: مهر


تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن