تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جیمز: باید اثر شاخصی از خودم به جا می‌گذاشتم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جیمز: باید اثر شاخصی از خودم به جا می‌گذاشتم
فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز گفت: من پیش از این بارها در پلی آف بازی کرده‌ام ولی بسیاری از بازیکنان ما سابقه بازی در پلی آف را ندارند. من باید اثر شاخصی از خودم به جا می‌گذاشتم.
کد خبر: ۴۹۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ - 22 April 2015


فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز گفت: من پیش از این بارها در پلی آف بازی کرده‌ام ولی بسیاری از بازیکنان ما سابقه بازی در پلی آف را ندارند. من باید اثر شاخصی از خودم به جا می‌گذاشتم.


به گزارش تسنیم، در چهارمین روز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌های کلیولند، واشنگتن و هیوستون حریفان خود را شکست دادند.


تیم بوستون سلتیکس که در سالن «کوئیکن لونز» میهمان کلیولند کاوالیرز بود حاضر نبود مقابل این حریف پا پس بکشد اما لبران جیمز، فوق ستاره این تیم، راه درهای خروجی سالن را به بازیکنان بوستون نشان داد. او در دومین پیروزی تیمش مقابل بوستون در پلی آف لیگ NBA توانست 30 امتیاز، 9 ریباند و 7 پاس گل برای تیمش کسب کند.


جیمز بعد از این بازی گفت: من پیش از این بارها در پلی آف بازی کرده‌ام ولی بسیاری از بازیکنان ما سابقه بازی در پلی آف را ندارند. من باید اثر شاخصی از خودم به جا می‌گذاشتم.
جیمز با ثبت 30 امتیاز این بازی از رکورد 4457 امتیاز جری وست در مرحله پلی آف NBA گذشت و حالا کارل مالون با 4761 امتیاز را پیش رو دارد. نفر اول لیست امتیاز آورترین بازیکن مرحله پلی آف لیگ، مایکل جردن با 5987 امتیاز است.


تیم واشنگتن ویزاردز در سالن «ایر کانادا» موفق به شکست میزبان خود تورونتو شد تا 2 بر صفر از این تیم پیش بیفتد. هیوستون هم از میزبانی خود در سالن «تویوتا سنتر» حداکثر اسفاده کرد و با درخشش دوایت هاوارد، دالاس را برای دومین بار متوالی شکست داد.


نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:


بوستون 91 – کلیولند 99
واشنگتن 117 – تورونتو 106
دالاس 99 – هیوستون 111
برنامه دیدارهای صبح فردا (چهارشنبه) به شرح زیر است:
بروکلین – آتلانتا
پورتلند – ممفیس
سان آنتونیو - کلیپرز












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن