تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های کروش و تضمینی که وزارت ورزش نداده |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برنامه های کروش و تضمینی که وزارت ورزش نداده
کد خبر: ۴۹۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ - 15 April 2015


آخرین خبرها در آستانه جلسه کفاشیان، نماینده وزارت ورزش و کارلوس کروش حکایت از آن داشت که مربی پرتغالی برای ادامه کار گارانتی می خواهد. 


به گزارش خبرآنلاین؛ کفاشیان امیدوار بود این گارنتی را از وزارت ورزش بگیرد و قول آخر را کتبا به کروش بدهد. مربی پرتغالی توقع داشت که در جلسه روز سه شنبه، کفاشیان و حسنی خو رودروی او بنشیند و به قول خود در نشست آخر عمل کنند اما نماینده وزارت ورزش که نیامد، کفاشیان هم گفت که هیچ تضمینی برای تامین خواسته های تیم ملی نمی دهد. 


کارلوس کروش برای مسیر رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه تمام برنامه ریزی های لازم را انجام داده است. طبق برآورده او تیم ملی ایران به 4 میلیون دلار بودجه برای انجام بازی های دوستانه، برگزاری اردوهای تدارکاتی، پروازها، هتل ها، ترمیم زمین تمرینی و... نیاز دارد. رقمی که البته در قیاس با پول هایی که فدراسیون فوتبال در صورت صعود به جام جهانی به دست می آورد، ناچیز است.


ایران در با صعود به جام جهانی روسیه رقمی نزدیک به 12 میلیون دلار بابت پاداش صعود به جیب می زند و تازه پول حق پخش تلویزیونی و آماده سازی در آستانه جام جهانی هم، به این رقم اضافه می شود. کروش می گوید این سرمایه گذاری به نفع ایران خواهد بود و در واقع به عنوان یک سرمایه برای خود ایران باقی می ماند، مخصوصا ترمیم زمین شماره یک کمپ تیم های ملی.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن