تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803045715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتی: مصدومیت مودریچ و بیل مرا نگران نمی‌کند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آنچلوتی: مصدومیت مودریچ و بیل مرا نگران نمی‌کند
کد خبر: ۴۹۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ - 21 April 2015


سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ادعا کرد مصدومیت و محروم شدن دو تن از کلیدی‌ترین مهره‌های تیمش از چند بازی پیش روی کهکشانی‌ها او را نگران نمی‌کند.


به گزارش تسنیم، رئال مادرید در بازی اخیر خود برابر مالاگا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا دو تن از کلیدی‌ترین مهره‌های خود، لوکا مودریچ در خط میانی و گرث بیل در بال راست را از دست داد و بدون این دو بازیکن فرداشب (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید از اتلتیکومادرید پذیرایی کند.


با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها گفت نگران مصدومیت و غیبت این دو بازیکن نیست. او در این خصوص به خبرنگاران گفت: من نگران این مصدومیت‌ها نیستم، چون برای مشکل غیبت این بازیکنان راه حل‌هایی داریم. در ماه فوریه، ما در یک مقطع دچار اُفت شدیم که آن اتفاق به دنبال مصدومیت راموس، مودریچ و خامس رخ داد اما در مجموع تیم عملکرد بسیار خوبی دارد. ما در حال نبرد برای قهرمانی در لیگ هستیم و امیدواریم که به فینال لیگ قهرمانان هم راه پیدا کنیم.


آنچلوتی درباره بازی تیمش برابر اتلتیکومادرید هم اظهار داشت: اتلتیکو شیوه بازی خاص خودش را دارد، چه در خانه بازی کند و چه خارج از خانه. بازی در برنابئو می‌تواند به ما کمک کند. به جز بازی بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن، در سه بازی دیگر هیچ تیمی را نمی‌توان صعودکننده قطعی دانست.
سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها در تمجید از رونالدو، ستاره پرتغالی تیمش که مدتی است دوباره به اوج برگشته، هم عنوان کرد: آیا مربیگری برای بازیکنی مانند او سخت است؟ خیر. دقیقاً برعکس است.


سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن درباره شیوه کاری‌اش و انتقاداتی که از وی به خصوص به خاطر رویکرد منعطف و ملایمت بیش از اندازه با بازیکنانش صورت می‌گیرد هم گفت: به عنوان یک مربی من همیشه سعی می‌کنم که خودم باشم و بین بازیکنانم تبعیض قائل نشوم. من باید سعی کنم که با بازیکنانم رابطه خوبی برقرار کنم و این را رمز موفقیت تیمم می‌دانم. معتقدم که شکست هم باعث پیشرفت می‌شود. من هرگز از کسب پیروزی خسته نشده‌ام اما گاهی اوقات امکان دارد که شما ببازید. اینکه مربی یک تیم بزرگ مورد انتقاد قرار بگیرد، کاملاً طبیعی است.


آنچلوتی در پایان راجع به آینده‌اش در رئال مادرید هم تأکید کرد: دوست دارم به کارم در رئال مادرید ادامه دهم. شاید در آینده به فوتبال ایتالیا برگشتم اما در حال حاضر دارم از مربیگری در خارج از این کشور لذت می‌برم.


تیم فوتبال رئال مادرید ساعت 23:15 چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگوبرنابئو میزبان اتلتیکومادرید است. بازی رفت دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون گل تمام شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن