تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايندگان از پاسخ هاي وزير کشور قانع نشدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۳۷ق.ظ)
جزييات جلسه ديروز کميسيون شوراها؛ نمايندگان از پاسخ هاي وزير کشور قانع نشدند موج - رييس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور جزييات جلسه اين کميسيون را تشريح کرد.
امير خجسته ، رييس کميسيون شوراها و امورداخلي کشور درباره جزييات جلسه ديروز اين کميسيون به خبرنگار موج گفت: در اين جلسه سوالات نمايندگان از وزير کشور مورد بررسي قرار گرفت.
خجسته افزود : در راستاي توجه به تحقق منويات مقام معظم رهبري در خصوص شعار دولت و ملت، همدلي و همزباني قرار بر اين شده بود که با تعامل ميان کميسيون و وزارت کشور سولات نمايندگان محترم در اسرع وقت بررسي و پاسخگويي لازم شود که به لطف الهي و همت طرفين اين امر تاکنون به نحو مطلوبي پيش رفته است.
رييس کميسيون شوراها با اشاره به سوالات نمايندگان از وزير کشور گفت: در اين جلسه سوالات نمايندگان محترم استان هاي لرستان، سيستان و بلوچستان، کرمان، فارس و آذربايجان شرقي از وزير محترم کشور در خصوص سياست هاي کلي وزارت کشور، انتصابات صورت گرفته ، عملکرد استانداران و فرمانداران و شرايط مرزي کشور مورد بحث و بررسي قرار گرفت که به دليل قانع نشدن برخي نمايندگان از پاسخ هاي آقاي رحماني فضلي، مقرر شد که سوالات با تعيين دامنه ملي و يا استاني به صحن علني ارسال شود.
امير خجسته با توجه به توضيح وزارت کشور در خصوص مناطق مرزي گفت: اکنون به لطف خدا و پايمردي و دلاوري مرزداران شريف و شجاع ايران اسلامي، شرايط فراهم شده است که دشمن حتي جرأت فکر کردن به مرزهاي کشورمان را هم ندارد.امروزه با سياست هاي کلان و تيزهوشي رهبر فرزانه انقلاب ،جمهوري اسلامي ايران تبديل به قدرت اول منطقه و نيرويي اثرگذار در سطح جهاني شده است.
گفتني است، رسيدگي به بخشهايي از سوالات نمايندگان وزير کشور ، به صورت غيرعلني و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن