تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن عبادت ، جشن تقرب به درگاه الهی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جشن عبادت ، جشن تقرب به درگاه الهی است خبرگزاری پانا: 600 دانش آموز دختر اقلیدی در مراسمی باشکوه با حضور مسوولان،فرهنگیان و اولیا ی خود رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت ساعت 08:32

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرگزاری پانا، محمدصادق طالبی در مراسم اعتکتف دانش آموزان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب گفت: انجام تکالیف الهی وظیفه ای است که همه افراد در هر شرایط نسبت به آن باید ادای دین کنند، به ویژه دختران در پوشش عفاف و حجاب بیش از گذشته اهتمام ورزند. امام جمعه شهرستان اقلید افزود: جشن تکلیف بیانگر ورود انسان به مرحله ای دیگر از کمال است بنابراین مکلف شدگان باید به مسائل دینی و اعتقادیشان به ویژه نماز توجه کنند. وی تربیت فرزندان را برپایه معیارهای الهی و خداباوری دانست و خاطرنشان کرد: رسالت تعلیم و تربیت فرزندانمان بر عهده معلمان و والدین به ویژه مادران است. امام جمعه اقلید ادامه داد: این جشن مقدمه ای برای ارتباط نسل نوجوان با معارف الهی است و این نسل می تواند با الهام گرفتن از ائمه معصومین (ع) راه سعادت را در زندگی پیدا کرده و در این مسیر گام بردارد. وی افزود: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در بین نوجوانان و جوانان خانواده ها باید این مهم را بیش از بیش مورد توجه قرار دهند. مدیر آموزش وپرورش اقلید نیز در این مراسم گفت: برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه انجام می شود تا روح معنوی در جامعه حاکم شود. وی جشن عبادت را جشن تقرب به درگاه الهی دانست و افزود: راه رسیدن به سعادت ابدی قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم است که عبادت خدا می تواند انسان را به بالاترین مراتب وجودی و قرب الهی برساند . مجید مسعودی عمل به احکام اسلامی وتوجه ویژه به نمازرا از مهمترین دستورات و واجبات دینی ذکر کرد و گفت: نماز نقشی مهم درتربیت واصلاح دانش آموزان وجوانان برای داشتن جامعه ای سالم وعاری از آسیب های اجتماعی دارد که از این به بعد دانش آموزان لازم است آنرا به طور جدی در زندگی خود به کار بندند. لازم بذکر است که در این مراسم دانش آموزان با قرائت عهد نامه و همچنین اجرای دیگر برنامه های شاد رسیدن خود به سن تکلیف را جشن گرفته و نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه كردند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن