تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد سرپرست معاونت هماهنگي امور زائران استانداري قم از اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۰ب.ظ)
بازديد سرپرست معاونت هماهنگي امور زائران استانداري قم از اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان قم موج - سرپرست معاونت هماهنگي امور زائران استانداري قم با حضور در اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان از خدمات مدير و كاركنان اين اداره كل تقدير کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سرپرست معاونت هماهنگي امور زائران استانداري قم با تبريك حلول ماه رجب، فعاليت اين اداره كل را به واسطه خدمات ارزنده ارائه شده؛ خصوصاً در ايام نوروز به زائرين و ميهمانان نوروزي شايسته تقدير دانسته و بر لزوم توجه بيشتر به رفاه كارگران و ميزباني شايسته از آنان تأكيد کرد.
وي با اشاره به ويژگي هاي شهر مقدس قم، زيارتي و معنوي بودن آن را شاخصه اصلي اين شهر دانسته و افزود: وجود همه ما در قم بخاطر حرم كريمه اهل بيت و مسجد مقدس جمكران بوده و بايد از اين ظرفيت هاي عظيم در راستاي خدمت رساني به زائرين و ايفاد فضايي همراه با آرامش معنوي به خوبي استفاده نماييم.
عالي پور تلاش براي ايجاد فضاهاي مناسب براي اقشار كم درآمد؛ خصوصاً كارگران را خدمتي كم نظير دانسته و اهتمام بيشتر مسوولان را براي توسعه ظرفيت هاي اسكان و اقامت كارگران خواستار شد.
در ابتداي اين ديدار مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي گزارشي از خدمات ارائه شده اين اداره كل در ايام نوروز ارائه نمود و رؤساي تشكل هاي كارگري و كاريابي نيز درخواست هاي خود را بيان کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن