تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806888277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه‌ مسكن ويژه تهرانسر با سرعت و بدون تأخير پيش مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۲۹ب.ظ)
پروژه‌ مسكن ويژه تهرانسر با سرعت و بدون تأخير پيش مي‌رود موج - مدير کل راه و شهرسازي استان تهران گفت: روزانه بيش از دو هزار نفر در بخش‌هاي مختلف پروژه مسکن ويژه مشغول فعاليت هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر فريبرز واحدي، مدير کل راه و شهرسازي استان تهران، با اعلام اين مطلب گفت: علاوه بر تكميل واحدهاي فاز اول و دوم پروژه تهرانسر جمعا به تعداد ۱۱۷۰واحد تا پايان سال گذشته، كليه شبكه‌هاي تأسيسات زير بنايي پروژه، اعم از آب و فاضلاب و گاز نيز تكميل و شبكه برق نيز به صورت كابل زميني اجرا شده و پايه‌هاي روشنايي معابر نيز نصب و به بهره برداري رسيده است. همچنين فضاي سبز و درختكاري در فاز ۱ و ۲ پروژه انجام شده و عمليات احداث مراكز محله شامل واحدهاي تجاري و فضاي سبز نيز آغاز شده است.
وي ادامه داد: در بخش مياني پروژه نيز فضاي خدماتي شامل مراكز بهداشتي، فرهنگي، ورزشي و مسجد طراحي و جانمايي شده كه در ارديبهشت سال جاري نسبت به برگزاري فراخوان مناقصه اجرايي و آغاز عمليات احداث آنها اقدام خواهد شد، همچنين كليه معابر فازهاي اول و دوم پروژه آسفالت شده و ضمن رنگ آميزي جداول كار جداسازي محوطه كارگاه پروژه از محوطه مسكوني نيز انجام شده است.
مدير کل راه و شهرسازي استان تهران تاکيد کرد: پس از گذشت دو ماه از آغاز تحويل واحدهاي فاز اول پروژه مسكن ويژه تهرانسر تاكنون بيش از ۳۵۰ نفر از متقاضيان با امضاي قرارداد نهايي و واريز قسط آخر به مبلغ ۴۵۰ ميليون ريال نسبت به تحويل واحدهاي مسكوني خود اقدام کرده‌اند.
واحدي در قسمت ديگري از اظهارات خود گفت: پروژه مسكن ويژه تهرانسر با ۲۳۱۰ واحد مسكوني كه تاكنون ۱۱۷۰واحد از آن تكميل و آماده بهره برداري شده است از مهم‌ترين پروژه‌هاي مسكن طي سال‌هاي اخير است كه در هفته هاي جاري مجري طرح با ارسال پيامك به ۴۹۰ نفر از متقاضيان جهت تحويل واحدشان فراخوان داده است كه از اين تعداد تاكنون بيش از ۳۵۰ خانواده واحدهاي خود را تحويل گرفته‌اند.
وي افزود: اين در حالي است كه فاز اول پروژه جهت تحويل به متقاضيان مشتمل بر ۵۳۰ واحد مسكوني بود كه به دليل مسائل فني در نصب انشعابات گاز، ۴۰ واحد از اين فاز منتظر حل اين مساله هستند، ولي؛ مابقي شامل ۴۹۰ واحد به صورت كاملا آماده و با دارا بودن تمامي انشعابات آب و برق و گاز و كابل تلفن در اختيار متقاضيان فاز اول قرار گرفته كه با استقبال خوبي نيز مواجه شده است. البته واضح است كه امكان وجود برخي نواقص و ايرادات جزئي در بعضي واحدها مانند تمامي ساختمان هاي نوساز متصور است، ولي؛ پيمانكاران مربوطه متعهد شده اند بلافاصله پس از اطلاع، اقدام به رفع اين نواقص جزئي کنند
مدير کل راه و شهرسازي استان تهران در ادامه افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در پروژه تاكنون هيچ مانعي براي سكونت متقاضيان در فاز اول پروژه وجود نداشته و طبق برنامه ريزي انجام شده متقاضيان فاز دوم پروژه نيز به تدريج از هفته آينده به منظور تحويل واحدهاي خود فراخوان خواهند شد.
واحدي در پايان گفت: با توجه به مديريت حاكم بر پروژه و تكميل تدريجي واحدها و اسكان متقاضيان در پروژه، منابع مالي حاصل از دريافت قسط پنجم به ميزان ۴۵۰ ميليون ريال نيز وصول و مبالغ كاركرد پيمانكاران از همين محل تأمين و پرداخت مي‌شود و تا اين لحظه هيچ پيمانكاري مطالبات معوق از كارفرماي پروژه نداريم و به فضل الهي در ماه‌هاي آتي نيز مشكلي از بابت تأمين منابع مالي متوجه پروژه نيست، از سوي ديگر اداره كل راه و شهر سازي استان تهران نيز با ارسال اخطار به برخي متقاضيان كه تاكنون براي تحويل واحد خود اقدامي نکرده‌اند خواستار مراجعه، تكميل واريزي ها و تحويل واحد متقاضيان شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن