تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804579608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهم برنامه هاي هفته بسيج کارگري در قم تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۴۰ب.ظ)
اهم برنامه هاي هفته بسيج کارگري در قم تشريح شد موج - مسوول سازمان بسيج کارگري سپاه امام علي بن ابي طالب (ع) اهم برنامه هاي هفته بسيج کارگري در قم را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مسوول سازمان بسيج کارگري سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) طي سخناني ضمن گراميداشت ياد و خاطره شش هزار شهيد گلگون کفن استان قم و شهداي کارگر اظهار کرد: روز 9 ارديبهشت به عنوان روز قشر بسيج کارگري انتخاب شده است.
وي با اشاره به اينکه شهيد برونسي، فرمانده تيپ هجدهم جوادالائمه، بود که در سال ۱۳۶۳ طي عمليات بدر در شرق دجله به درجه رفيع شهادت نائل شد، ابراز کرد: شهيد برونسي به عنوان الگو و اسوه براي تمام کارگران بسيجي مي باشد.
حسين بابايي در ادامه نامگذاري سال 1394 به عنوان دولت و ملت، همدلي و هم زباني از سوي مقام معظم رهبري را تدبيري حکميانه دانست و افزود: 9 ارديبهشت به عنوان روز قشر بسيج کارگري انتخاب شده است که در سراسر کشور و در قم برنامه هاي متنوعي به همين مناسبت برگزار خواهد شد.
وي با بيان اينکه هفته بسيج کارگري از پنجشنبه، 3 ارديبهشت، آغاز و تا چهارشنبه، 9 ارديبهشت، ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: بيش از 10 عنوان برنامه کلي به همت سازمان بسيج کارگري سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) در اين هفته اجرا خواهد شد.
بابائي برگزاري ميهماني لاله ها در بهشت معصومه (س) و برپايي ايستگاه صلواتي در ساعت 17 روز پنجشنبه، 3 ارديبهشت، را اولين برنامه اين هفته عنوان کرد و ادامه داد: در همين روز جمعي از مسوولين بسيج کارگري کشور و استان قم به ديدار مراجع عظام و تقليد در قم خواهند رفت.
مسئول سازمان بسيج کارگري سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) شرکت دشمن شکن کارگران بسيجي در مراسم عبادي – سياسي نماز جمعه را از ديگر برنامه ها خواند و تصريح کرد: ساعت 9:30 روز شنبه 5 ارديبهشت ماه مراسم گلباران بيت امام خميني(ره) و تجديد ميثاق با آرمان هاي والاي بنيان گذار انقلاب اسلامي با خاطره گوئي جناب سرهنگ مرتاضي، از محافظين امام برگزار خواهد شد.
وي به برگزاري همايش عمومي کار و کارگر در ساعت 20:30 روز شنبه اشاره داشت و اعلام کرد: اين برنامه در سومين روز از هفته بسيج کارگري و با سخنراني وزير محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعي در سالن همايش هاي دفتر آيت الله فاضل لنکراني برگزار مي شود.
بابايي به برنامه هاي چهارمين روز از هفته بسيج کارگري اشاره کرد و افزود: در راستاي حفظ آمادگي جسماني کارگران بسيجي، برنامه ميدان تير با حضور مديران و فرماندهان پايگاه هاي بسيج کارگري نيز برگزار مي شود.
وي ديدار و تجليل از خانواده معظم شهدا، خانواده کارگران متوفي آسيب ديده و معلول را از ديگر برنامه هايي خواند که در طول هفته بسيج کارگري برگزار خواهد شد و عنوان کرد: در سه شنبه، 8 ارديبهشت و ششمين روز از اين هفته، همايش بزرگ صالحين در مجتمع شهيد آيت الله سعيدي نيز برگزار خواهد شد
بابايي بيان نمود: در اين همايش که مربيان، سرمربي و سر گروه هاي حلقه هاي شجره طيبه صالحين حضور خواهند داشت، حجت الاسلام اميرزاده، مسوول تعليم و تربيت بسيج سپاه امام علي بن ابي طالب(ع)، سخنراني خواهند کرد.
مسوول سازمان بسيج کارگري سپاه استان قم به برنامه هاي آخرين روز از هفته بسيج کارگري اشاره داشت و تصريح کرد: ساعت 15:30 روز چهارشنبه، 9 ارديبهشت، همايش اقتصاد مقاومتي با رويکرد تقويت توليد داخلي و با سخنراني دکتر حسيني منش در شهرک ضنعتي شکوهيه برگزار خواهد شد.
وي در پايان خبر داد: همزمان با روز قشر و در ساعت 17، دو پايگاه مقاومت بسيج کارگري در شرکت هاي زمان فنر و تندر شهاب واقع در شهرک صنعتي شکوهيه افتتاح خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن