تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز يمن به جرم استقلال خواهي و آزاد انديشي مورد هجوم قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۱۴ق.ظ)
پوردستان: امروز يمن به جرم استقلال خواهي و آزاد انديشي مورد هجوم قرار گرفته است موج - فرمانده نيروي زمين ارتش گفت: امروز کشور مستقل يمن به جرم استقلال‌طلبي، صلح‌خواهي و آزادانديشي مردم آن کشور توسط تروريست‌هاي القاعده، عناصر وابسته به رئيس‌جمهور فراري مورد حمله قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش در ديدار با وابستگان نظامي خارجي مقيم کشورمان که امشب به مناسبت بزرگداشت روز ارتش برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: منطقه غرب آسيا يکي از حساس‌ترين و مهمترين مناطق جهان است که متأسفانه در حال حاضر بخش‌هاي قابل توجهي از آن درگير جنگ‌هاي نيابتي، فرقه‌اي و افراطي‌گري شده است.
وي افزود: هم‌اکنون در سرزمين‌هاي شرق و غرب جمهوري اسلامي ايران و در حوزه خليج فارس با توطئه بيگانگان، افراطي‌گري و اقدامات وحشيانه تروريستي و جنگ‌هاي نيابتي در حال طرح‌ريزي و اجراست و مجموعه‌‌اي از تروريست‌ها اعم از عناصر افراطي القاعده‌، داعش، جبهه النصره و ساير گروهک‌هاي تروريستي با تحريک و پشتيباني بعضي از کشورها و حمايت و هدايت کشورهاي به ظاهر طرفدار حقوق بشر برابر سناريوهاي ابلاغي از سوي اربابانشان در حال جنايت عليه بشريت هستند.
پوردستان تأکيد کرد: تروريسم و افراطي‌گري پديده‌اي منطقه‌اي نيست که فقط ملت‌ها و دولت‌هاي منطقه با آن مواجه باشند. امروزه افراطي‌گري و تروريسم يک پديده و مشکل جهاني است که بسياري از کشورهاي مدعي حقوق بشر در پيدايش و به کارگيري آن نقش کليدي داشته و بعضي از کشورهاي منطقه نيز به همان اندازه در تقويت و پشتيباني از آنها متهم هستند.
وي ادامه داد: غرب‌ستيزي رايج در جهان امروز محصول افراطي‌گري و واکنش به برده‌داري و نژادپرستي ديروز است. همه آناني که در ايجاد تروريسم و تقويت گروهک‌هاي تکفيري در عراق، سوريه، لبنان، يمن، افغانستان، پاکستان و ساير کشورهاي اسلامي نقش دارند بايد بدانند همين تروريست‌هاي دست‌پروده آنان روزي گريبانشان را خواهند گرفت.
پوردستان اظهار داشت: اين واقعيت را گروهک‌هاي طالبان و القاعده يک دهه قبل در افغانستان به روشني به همه جهانيان ثابت کردند. تروريست‌هايي که روزي با حليه و نيرنگ آمريکايي‌ها و با هدف خارج کردن نيروهاي شوروي سابق از افغانستان به وجود آمده بودند در اندک زماني و پس از انجام اولين مأموريت واگذاري از سوي اربابانشان تغيير جهت داده و منافع و پايگاه‌هاي آمريکا و هم پيمانانش را در سطح منطقه مورد حمله قرار دادند.
وي تأکيد کرد: بديهي است که اين داستان در مورد گروهک‌هاي تروريستي داعش جبهه النصره، بوکوحرام، تروريست‌هاي وابسته به القاعده و ساير گروهک‌هاي تروريستي و تکفيري که امروز در سوريه، عراق، يمن،‌ لبنان و ساير کشورهاي اسلامي در حال جنايت عليه بشريت هستند نيز صحت خواهد داشت.
فرمانده نيروي زمين ارتش در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: امروز کشور مستقل يمن به جرم استقلال‌طلبي، صلح‌خواهي و آزادانديشي مردم آن کشور توسط تروريست‌هاي القاعده، عناصر وابسته به رئيس‌جمهور فراري و حاميان دولت مستعفي يمن و به نمايندگي از دشمنان ملت يمن اين کشور را مورد حمله قرار داده و تلفات و خسارات فراواني به آن وارد کرده‌اند.
وي ادامه داد: مقامات ايران بارها اعلام کرده‌اند با تمام مساعي و ظرفيت‌هاي خود حاضر به همکاري سازنده و تعامل مبتني بر احترام متقابل با همه کشورها در جهت حل ريشه‌اي مناشقات منطقه‌اي و بين‌المللي بوده و آمادگي دارند در مسير تحکيم و تثبيت صلح و دوستي واقعي در منطقه و جهان تلاش کنند اما ظاهراً برخي از کشورهاي مدعي حقوق بشر به دلايل نامشخص به تحقق اين مهم تمايل چنداني ندارند.
فرمانده نيروي زمين ارتش تأکيد کرد: ملت بزرگ ايران بارها متذکر شده برابر باورهاي ديني و اعتقادي نشأت گرفته از آموزه‌هاي دين مبني اسلام و بر اساس فتواي مرجع عاليقدر و رهبر معظم انقلاب اسلامي با استفاده از سلاح‌هاي هسته‌اي و کشتار جمعي مخالف بوده و به کارگيري آنها را نه تنها براي ايران بلکه براي تمامي کشورهاي جهان حرام و مغاير با اصول شرافت انساني دانسته و خواهان جهان و منطقه‌اي عاري از سلاح‌هاي کشتار جمعي و هسته‌اي است.
پوردستان گفت: قدرت ملي ايران علاوه بر اتکاء به نيروهاي مسلح مقتدر خود بر پايه قدرت نرم يعني فرهنگ کهن و غني ايراني اسلامي و تکيه بر دانش و فناوري برگرفته از تلاش دانشمندان و نخبگان کشور استوار است و به هيچ وجه به سلاح‌هاي نامتعارف نياز ندارد.
وي ادامه داد: نيروهاي مسلح ايران نيز بر اين باورند که با قدرت ايمان و نيز سلاح‌هاي متعارف جديد و بومي خود قادر به حفاظت از منافع ملي و دفع مقتدرانه هرگونه تجاوز عليه کشور و تنبيه سخت متجاوزين هستند. اين موضوع طي 8 سال جنگ تحميلي صدام عليه کشورمان و نيز در زمين گير کردن و سرکوب گروهک‌هاي تکفيري و تروريستي به روشني به اثبات رسيده است.
پوردستان در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: مرحله‌اي ديگر از مذاکرات هسته‌اي ايران با گروه کشورهاي 1+5 در حالي سپري شد که استقبال ايران از مذاکرات و پايبندي به مفاد توافق‌نامه‌هاي هسته‌اي از موضع قدرت و عزت بوده و روي‌آوري ايران به مذاکرات در زماني صورت گرفته که ايران به چرخه کامل فناوري هسته‌اي دست يافته و اين اقدام صرفاً جهت شفاف‌سازي فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي و همکاري با جامعه جهاني بوده. انتظار داريم طرف مقابل نيز بر اساس بيانيه صادر شده عمل کرده و به تحريم‌هاي ظالمانه و نا عادلانه خود عليه ملت ايران پايان دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن