تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819062718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد بر خروج اصناف کرمانشاه از وضعيت سنتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۱۹:۱۷ب.ظ)
در نشست کارگروه اشتغال استان تاکيد شد؛ تاکيد بر خروج اصناف کرمانشاه از وضعيت سنتي موج - در نشست کارگروه اشتغال استان بر نقش آفريني بيشتر بخش هاي صنايع دستي، گردشگري و اصناف در عرصه اشتغال تاکيد شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در اين نشست که با حضور معاونين برنامه ريزي، سياسي و امنيتي، توسعه مديريت و منابع انساني و مديران ادارات و سازمان هاي مختلف برگزار شد موضوعات مختلف حوزه اشتغال استان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

صنايع دستي و گردشگري نقش پررنگ تري در عرصه اشتغال ايفا کنند
در اين نشست معاون سياسي و امنيتي استاندار با تاکيد بر اين نکته که ظرفيت هاي اشتغال زايي استان در زمينه هايي مانند صنايع دستي بسيار بيش از اين هاست اظهار داشت: روستاي کاج رزن سال گذشته 12 ميليارد تومان صادرات در حوزه صنايع دستي داشته است و بخش اعظم فعاليت هاي اقتصادي اين روستا به اين حوزه اختصاص يافته است.
آذرمي افزود: متأسفانه در استان ما ظرفيت اشتغال زايي بخش صنايع دستي بسيار کم ارزيابي شده و ضروري است با يک برنامه ريزي بلندمدت و پرهيز از کارهاي مقطعي و کوتاه مدت، به دنبال ايجاد شغل هاي پايدار در اين بخش باشيم.
وي در بخش ديگري از سخنانش همچنين عنوان کرد: جاي خالي خانه هاي اجاره اي مختص گردشگران در استان به شدت احساس مي شود. در صورت فعال شدن اين بخش علاوه بر رونق مسکن، زمينه حضور طولاني تر مسافران به ويژه در شهرستان ها فراهم مي شود.

اصناف نيازمند نوسازي هستند
در دنباله اين نشست معاون توسعه مديريت و منابع انساني با اشاره به توجه جدي به ظرفيت هاي بخش خدمات در دوران دولت اصلاحات اظهار کرد: در شرايط فعلي نيز ضرورت توجه به بخش خدمات کاملاً احساس مي شود و متأسفانه هنوز بسياري از شغل هاي جديد در اين شهر تعريف نشده اند و اصناف فعلي هم خدمات مطلوبي ارايه نمي دهند که اين وضعيت شهروندان را دچار مشکل کرده است.
حاتمي همچنين عنوان کرد: در اين حوزه و به ويژه بخش خدمات با مشکلاتي مواجه هستيم و به همين دليل موضوع نوسازي اصناف بايد به شکل جدي مورد توجه قرار گيرد.
وي افزود: اين بخش ظرفيت هاي بسياري براي اشتغال زايي دارد که بايد با تدوين يک برنامه جامع و مدون آن را فعال کرد.
در دنباله اين نشست فرماندار کرمانشاه گفت: بايد بخشي از اشتغال زايي استان به بخش اصناف واگذار شود و فعاليت هاي اين مجموعه تنها به امورات جاري محدود نماند.
رنجبر افزود: خانه اصناف بايد با به کارگيري مشاوران قوي زمينه اي را فراهم کند که به تدريج از وضعيت سنتي فعلي خارج شود.
در اين نشست گزارش سازمان صنعت، معدن و تحارت پيرامون تعهدات ايجاد اشتغال ارايه شد که طبق گزارش ارايه شده اين سازمان در سال گذشته 2113 نفر تعهد ايجاد اشتغال داشته که در اين ميان براي 2754 نفر ايجاد اشتغال کرده است.
همچنين سازمان ميراث فرهنگي نيز طبق گزارش ارايه شده اين سازمان در سال گذشته 828 نفر تعهد اشتغال داشته که در اين ميان براي 891 نفر ايجاد اشتغال کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن