تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815271850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلودگی گوشت های بوفالو وارداتی صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هاشم زاده مطرح کرد:
آلودگی گوشت های بوفالو وارداتی صحت ندارد

مسعود هاشم زاده


شناسهٔ خبر: 2538486 دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
استانها > البرز

کرج - معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با تکذیب شایعه آلودگی گوشت های بوفالو وارداتی گفت: مردم به مهر سازمان دامپزشکی اعتماد کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود هاشم‌زاده درمراسم افتتاح نظام دامپزشکی البرز گفت:‌ طی چند وقت اخیر شاهد انتشار اخباری درخصوص واردات گوشت‌های آلوده بوفالو (برای تولید فرآورده های گوشتی حرارت دیده مانند سوسیس و کالباس) به ایران بوده‌ایم. در حالیکه آلودگی این گوشت‌ها به هیچ وجه صحت نداشته و شایعه است و مردم نباید در این خصوص کوچکترین شکی به سازمان دامپزشکی داشته باشند.هاشم‌زاده خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی با حساسیت زیاد و نظارت دقیق گوشت‌های وارداتی به کشور را بازرسی و آزمایش می‌کند و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک از توزیع محموله جلوگیری می‌کند.وی ادامه داد: سلامت مردم در اولویت اهداف سازمان دامپزشکی است بنابراین مردم باید به مهر این سازمان اعتماد داشته باشند و فرآورده‌هایی که این مهر برروی آنها درج شده را با اطمینان مصرف کنند.این مسئول درادامه صحبت های خود به برخی از وظایف سازمان دامپزشکی اشاره کرد و گفت: کنترل بیماری‌ها دامی و بهداشت دامداری‌ها از مهم‌ترین وظایفی است که این سازمان بخوبی آن را انجام می‌دهد.هاشم‌زاده یادآور شد: بخش دیگری از فعالیت‌های این سازمان به نظارت بر سلامت و بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی معطوف شده است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور یادآورشد: بخش دیگری از فعالیت‌های این سازمان به نظارت بر سلامت و بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی معطوف شده است.

هاشم‌زاده تصریح کرد: علاوه بر این خدمات پیشگیرانه این سازمان برای جلوگیری از ابتلای دام‌ها به بیماری‌های مختلف باعث توسعه مراکز دام و جلوگیری از ضایعات در دامداری‌ها و درنهایت افزایش سطح سلامت مردم می‌شود.

این مسئول در پایان به تلاش برای واگذاری بخشی از خدمات سازمان دامپزشکی به بخش خصوصی و نظام دامپزشکی اشاره کرد و گفت: بدون شک با واگذاری بخش عمده‌ای از خدمات این سازمان به بخش خصوصی  شاهد بهبود کمی و کیفی خدمات‌رسانی دراین بخش خواهیم بود. به گزارش مهر، رئیس سازمان دامپزشکی روز گذشته در سخنانی اعلام کرده بود، مجوز واردات گوشت بوفالو فقط برای تولید فرآورده‌های گوشتی حرارت‌دیده صادر شده است و متخلفانی که در سال‌های گذشته آن را وارد چرخه مصرف مستقیم کرده‌اند در لیست سیاه قرار گرفته‌اند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن