تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد 11 ميليارد توماني از محل نقل و انتقال اتومبيل |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: درآمد 11 ميليارد توماني از محل نقل و انتقال اتومبيل
شرايط اقتصاد در ركود باشد يا رونق، تورم داشته باشد يا رشد قيمت‌ها چشمگير نباشد؛ در هر حال خريد و فروش خودرو رونق دارد و درآمدهاي حاصل از نقل و انتقالات آن هميشه جزو درآمدهاي تعطيل‌ناپذير است. بررسي درآمدهاي حاصل از اين عمليات طي پنج سال گذشته نشان مي‌دهد از سال 1388 در مجموع 11 ميليارد و 145 ميليون تومان از محل نقل و انتقالات اتومبيل درآمد حاصل شده است.
کد خبر: ۴۹۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ - 20 April 2015




شرايط اقتصاد در ركود باشد يا رونق، تورم داشته باشد يا رشد قيمت‌ها چشمگير نباشد؛ در هر حال خريد و فروش خودرو رونق دارد و درآمدهاي حاصل از نقل و انتقالات آن هميشه جزو درآمدهاي تعطيل‌ناپذير است. بررسي درآمدهاي حاصل از اين عمليات طي پنج سال گذشته نشان مي‌دهد از سال 1388 در مجموع 11 ميليارد و 145 ميليون تومان از محل نقل و انتقالات اتومبيل درآمد حاصل شده است. به گزارش خبرنگار تابناک اقتصادی، اگرچه در دو سه سال اخير رونق از بازار مسكن رخت بر بسته و كمتر معاملات خريد و فروش انجام مي‌شود اما در بخش خودرو وضع به گونه ديگري است. به‌رغم افزايش قيمت‌ها در اين بخش و رشد حدود سه برابري قيمت‌ها كه در پي رشد نرخ ارز اتفاق افتاد اما معاملات خريد و فروش همچنان با رشد همراه بوده است. آمارها نشان مي‌دهد در سال 1388 درآمد حاصل از نقل و انتقالات اتومبيل يك هزار و 489 ميليارد ريال بوده كه با رشد 9 درصدي در سال 1389 به يك هزار و 634 ميليارد ريال رسيده است.
اين رشد در سال 1390 با 12.3 درصد مواجه شد و درآمدها در اين بخش يك هزار و 836 ميليارد ريال رسيد. اما درست در سال‌هايي كه با اوج گرفتن قيمت خودرو روبرو شديم درآمدهاي حاصل از نقل و انتقالات نيز با رشد بيشتر دنبال مي‌شود به طوري كه در سال 1391، 31.3 درصد رشد و در سال 1392 حدود 56.4 درصد رشد ايجاد شد.
درآمدهاي حاصل شده از نقل و انتقالات اتوئمبيل نيز در اين دو سال به ترتيب دو هزار و 411 ميليارد و سه هزار و 772 ميليار دريال برآورد شده است. از سوي ديگر درآمدهاي حاصل از اخذ ماليات شماره‌گذاري خودروها نيز در طول مدت مورد بررسي در مجموع 16 هزار و 89 ميليارد ريال محاسبه شده است.
درآمدهاي مالياتي در اين بخش نيز اگرچه هر سال رشد داشته است اما اين رشد به اندازه افزايش درآمدها در بخش نقل و انتقالات نبوده، ضمن آنكه در سال 1391 درآمدهاي مالياتي از محل شماره گذاري ها ازسه هزار و 655 ميليارد ريال به سه هزار و 230 ميليارد ريال رسيده كه حكايت از كاهش 11 درصدي اين درآمدها دارد. هر چند در سال 1392 درآمدها در اين بهش با رشد 3.8 درصدي به سه هزار و 353 ميليارد ريال رسيد اما هنوز اين درآمد به درآمدهاي سال‌هاي 1390 و 1389 نرسيده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن