تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي دستيابي به وضعيت مطلوب بهداشت دهان و دندان در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۲۶ب.ظ)
رئيس مرکز بهداشت استان قم: تلاش براي دستيابي به وضعيت مطلوب بهداشت دهان و دندان در قم موج - رئيس مرکز بهداشت استان قم با بيان اينکه در حوزه بهداشت دهان و دندان در استان قم وضعيت خوبي را شاهد نيستيم، گفت: تلاش مي‌کنيم تا در سال جاري در اين حوزه کارهاي ثمر بخش و اثرگذاري را اجرا کنيم
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس مرکز بهداشت استان قم در نشست خبري هفته سلامت که در دانشگاه علوم پزشکي استان قم برگزار شد با بيان اينکه اولويت حوزه معاونت بهداشت در سال جاري استقرار کامل طرح تحول نظام سلامت است، گفت: با اجراي اين طرح، 140 پايگاه سلامت و 46 مرکز جامع سلامت در سطح استان قم مستقر مي‌شوند که خدمات اوليه بهداشتي را به صورت کامل به مردم ارائه مي‌کنند.
وي با اشاره به گسترش کيفيت و کميت خدمات بهداشتي در طرح تحول سلامت، گفت: مشاوره تغذيه، مشاوره مددکاري و اجتماعي و ارائه خدمات مربوط به بهداشت دهان و دندان از جمله خدماتي است که به متقاضيان ارائه خواهد شد.
دکتر مرتضي آقاحسني با بيان اينکه در حوزه بهداشت و درمان در استان قم وضعيت خوبي را شاهد نيستيم، گفت: تلاش مي‌کنيم تا در سال جاري در اين حوزه کارهاي ثمر بخش و اثرگذاري را به اجرا برسانيم.
وي با اشاره به اينکه در حاشيه‌ شهر‌هاي کشور جمعيت زيادي سکونت دارند که از وضعيت بهداشتي مناسبي برخوردار نيستند، ادامه داد: در قم نيز ما مناطق حاشيه‌اي را بررسي کرديم تا بتوانيم با امکاناتي که در اختيار داريم منافع طرح تحول را به تمام مردم برسانيم.
آقا حسني در پايان با بيان اينکه حاشيه شهر به معناي زندگي در حومه شهر نيست، خاطرنشان کرد: حاشيه شهر به مناطقي گفته مي‌شود که بر اساس شاخص‌هاي موجود دچار فقر بهداشتي هستند و ما براي شناسايي دقيق از روز شنبه سرشماري را آغاز مي‌کنيم که اميدواريم شهروندان با همکاري خوب با آمارگيران ما زمينه خدمت‌رساني هرچه بهتر را فراهم کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن