تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815142623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه کوتاه کردن مو در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مصطفی گواهی؛
هزینه کوتاه کردن مو در تهران
رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه گفت: نرخ آرایشگاه‌های مردانه در سال جاری تغییری ندارد و بر اساس نرخ مصوب سال گذشته اعمال می شود.





به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، مصطفی گواهی افزود: نرخ مصوب آرایشگاه‌های مردانه در سال جاری تغییری نمی‌کند و همان نرخی است که در اواخرسال گذشته اعلام شده است.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه، ادامه داد: نرخ آرایشگاه‌های درجه یک مردانه تهران در سال جدید 15 هزار تومان، درجه دو 12 هزار تومان و در جه سه 10 هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: این نرخ آذر یا دی ماه هر سال توسط اتحادیه به اتاق اصناف پیشنهاد و در آنجا بررسی، تایید و به کلیه اصناف اعلام می‌شود.  



گواهی اظهار داشت: در صورتی که مشتری بدون رضایت، قیمتی بیشتر از میزان تایید شده به آرایشگاه‌ها پرداخت کنند تخلف بوده ومشتریان می توانند شکایات خود را به شماره تلفن 124 و شماره تلفن  77647164 اتحادیه صنف آرایشگران مردانه اطلاع دهند.

وی تصریح کرد:  اولین مجله مدل موی مردانه ایرانی در اسفند ماه سال گذشته رونمایی و در اختیار آرایشگران متقاضی و اتحادیه‌های شهرستانی قرار گرفت، این ژورنال شامل 35 مدل موی ایرانی است.

گواهی در پایان اظهار داشت: این مجله مورد تایید وزارت ارشاد، کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ، پلیس اماکن ناجا و اماکن تهران قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: نرخ مد‌ل‌های این مجله متفاوت و بر اساس توافق مشتری و آرایشگر اخذ می شود./تسنیم/110



۳۰/۰۱/۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن