تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه‌نگار مشهور الجزایری: باید به ایران شیعه خوشامد گفت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روزنامه‌نگار مشهور الجزایری: باید به ایران شیعه خوشامد گفت
نویسنده روزنامه «الخبر» الجزایر نوشت: اگر حضور ایران شیعه در منطقه عربی مانند حضور فاطمی‌ها در شمال آفریقا؛ همراه با اقتدار و عظمت امت اسلامی باشد، پس باید به حضور تشیع در جهان عرب، خوشامد گفت.
به گزارش نامه نیوز به نقل از  اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به نقل از رايزني فرهنگي ايران در الجزاير، سعد بوعقبه، نویسنده ثابت ستون «تذکر آیین‌نامه‌ای» روزنامه الخبر الجزاير، دومين روزنامه پرتيراژ اين كشور، در سرمقاله‌ای نوشت: «اگر حضور ايران شيعه در منطقه عربی مانند حضور فاطمی‌ها در شمال آفریقا؛ همراه با اقتدار و عظمت امت اسلامي باشد، پس بايد به حضور تشیع در جهان عرب، خوشامد گفت.»
 
وي در اين مقاله خود همچنين ضمن اشاره به پيشرفت‌هاي هسته‌اي كنوني ايران كه برخلاف خواست اسرائيل و شيوخ عرب حاشيه خليج فارس صورت گرفته است، مخالفت عربستان و برخي كشورها با نفوذ ايران در منطقه عربي را در ادامه حمايت آنان از صدام در جنگ با ايران، دانست.

وي در بخش ديگري از سرمقاله خود به مشتركات ايران و الجزاير در مبارزه با استعمار اشاره كرد و در ادامه نوشت: ما الجزايري‌ها و ايراني‌ها به دليل سوابق مبارزاتي خود، كاملاً يكديگر را درك مي‌كنيم.




۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن