تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران در پي استقرار صلح در منطقه از طريق گفت و گو است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۴ب.ظ)
تخت روانچي در ديدار با همتاي آلماني؛ ايران در پي استقرار صلح در منطقه از طريق گفت و گو است موج - معاون وزير خارجه کشورمان گفت: هدف ايران افزايش صلح و استقرار در منطقه از طريق گفت‌وگو و راه‌هاي مسالمت آميز است.
به گزارش خبرگزاري موج، «مارکوس ادرر» معاون سياسي وزارت خارجه فدرال آلمان طي سفر رسمي خود به جمهوري اسلامي ايران با مجيد تخت روانچي معاون اروپا و آمريکاي وزارت خارجه کشورمان ديدار و گفت‌وگو کرد.
در اين ديدار معاون اروپا و آمريکاي وزارت امور خارجه ايران ضمن تأکيد بر روابط خوب و مناسب بين دو کشور ايران و آلمان، رايزني‌هاي سياسي طرفين را مفيد و ضروري ارزيابي کرد.
تخت روانچي ضمن تأکيد بر اينکه گسترش روابط طرفين مي‌تواند به ثبات منطقه‌اي و بهبود وضعيت منطقه بيانجامد، افزود: هدف ايران افزايش صلح و استقرار در منطقه از طريق گفت‌وگو و راه‌هاي مسالمت آميز است.
ادرر معاون وزارت خارجه آلمان نيز ضمن تمجيد از روابط مناسب موجود بين ايران و آلمان و لزوم افزايش تبادلات سياسي، اقتصادي و فرهنگي نقش مثبت ايران را در گسترش صلح و ثبات منطقه بسيار مهم تلقي کرد.
ادرر همچنين افزود: آلمان نيز خواهان حل مسائل منطقه‌اي با تأکيد بر استفاده از شيوه‌هاي حل مسالمت آميز اختلافات است.
در اين ديدار آخرين تحولات مسائل دوجانبه سياسي، اقتصادي و فرهنگي و راهکارهاي افزايش اين همکاري‌ها و همچنين آخرين تحولات هسته‌اي مورد بحث و بررسي طرفين قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن