تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802673473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قصد شوم تکفیری‌ها/تهدیدات آمریکا در راستای کمک به داعش/ایران سفیر صلح منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد
قصد شوم تکفیری‌ها/تهدیدات آمریکا در راستای کمک به داعش/ایران سفیر صلح منطقه
البته جمهوری اسلامی ایران سفیر صلح در منطقه بوده که راهبرد خود را بر اساس ایجاد صلح و آرامش منطقه ای پیگیری می کند که البته این موضوع خوشایند آمریکا، غرب و برخی کشورهای منطقه نیست.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ تروریست های تکفیری در منطقه با سلاح های آمریکایی و دلار های عربی نیات پلید و شومی را دنبال می کنند؛  اما محور مقاومت با هوشیاری تمام مسائل منطقه را رصد می کند.

با توجه به اقداماتی که اخیرا متوجه شهرک ارسال شده و با توجه به دشمنی محور سازش و تسلیم و اردوگاه مستکبرین با محور مقاومت ملت لبنان آماده و مستحکم ایستاده اند.


نیت شوم تکفیری ها

یکی از نمایندگان پارلمان لبنان هشدار داده است بیش از 12 هزار تروریست در حال آماده‌ سازی خود برای حمله به خاک لبنان هستند و این در حالیست که نبرد حزب الله با تکفیری‌ها وارد مرحله دشواری شده است.


البته طبیعی است که دشمنان ملت های آزاده برای دسیسه چینی و توطئه در ابعاد مختلف از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند اما مطلبی که محرز گردیده این بوده که تروریست های تکفیری به عنوان ابزار آمریکا و برخی کشورهای منطقه به دنبال گسترش تنش نظامی در منطقه غرب آسیا هستند و لبنان هم یقینا از این امر مستثنی نیست.


نظر مسئولین چیست؟

مقدم‌فر:داعش توان درگیری با حزب‌الله را ندارد

"حمیدرضا مقدم‌فر" مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره اتحاد اقوام مختلف اهل سنت، دروزی و مسیحی و عضوگیری حزب‌الله از اقوام مختلف و نگرانی‌ها درباره طرح حمله داعش به جنوب لبنان اظهار داشت: احتمال حمله داعش یک بلوف بوده و این گروه تروریستی توان درگیری با حزب‌الله را ندارد.

وی افزود: اکنون نیروهای حزب‌الله در سوریه می‌جنگند، اما داعش توان اقدام علیه حزب‌الله در لبنان را ندارد و بیشتر جنبه رعب و وحشت آن مطرح است.




مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به عدم توانایی داعش در میدان جنگ خاطرنشان کرد: بیشتر مطرح کردن این موضوع جنبه تبلیغاتی و  شانتاژ  بوده و یک بلوف است.

حجت‌الاسلام و المسلمین طائب:توان داعش مثل قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها پوشالی است/ هر مظلومی برای مبارزه با داعش انگیزه دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین "مهدی طائب" پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره نگرانی‌ها از احتمال حمله داعش به جنوب لبنان و اتحاد مردم این کشور، اظهار داشت: برای مقابله با ظلم، هر کسی که مورد ستم قرار گرفته، برای مبارزه با داعش انگیزه دارد.





وی افزود: داعش با نام اسلام، ضد اسلام عمل می‌کند و اگر همه‌ مردم با هم متحد شوند، ظلم سرکوب خواهد شد و آمریکا و صهیونیست‌ها شکست‌ خورده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: توانمندی حزب‌الله و مشارکت در موضوع، مؤثر اما جدا از یکدیگرند و حزب‌الله توانایی‌های فراوانی از جمله مقابله با صهیونیست‌ها دارد.

وی با اشاره به عدم توانایی داعش برای مقابله با حزب‌الله خاطرنشان کرد: توان داعش مثل قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها پوشالی است، زیرا آن‌ها در هنگام ورود سر و صدا می‌کنند اما در تداوم حرکت خود ضعیف هستند.


نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریسم در منطقه

جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای صلح و ثبات منطقه گام برداشته است و پیشنهاد کمک نظامی که مطرح بوده به همین منظور و در راستای کمک به ملت لبنان برای مبارزه با تروریسم می باشد که آمریکا به عنوان یک عنصر مضر در منطقه با این کمک ها مخالفت کرده است.






الاخبار:واشنگتن بیروت را تهدید کرده که کمک نظامی ایران را نپذیرد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، آمریکا پیام‌های رسمی و غیر رسمی به بیروت ارسال کرده و تهدید کرده که در صورتی که طرف لبنانی کمک نظامی ایران را قبول کند، در آن صورت این کشور کمک هایش به ارتش لبنان را قطع خواهد کرد.



آمریکایی‌ها هشدار داده اند که نقض تحریم‌ها علیه ایران، کمک نظامی به ارتش لبنان و همکاری‌ امنیتی بیروت-واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

الاخبار در پایان نوشت: پیشنهاد ایران مبنی بر تحویل تسلیحات به لبنان با توجه به نیاز ارتش این کشور برای جنگ بویژه نبرد با تروریست‌ها در عرسال صورت گرفته و شامل موشک "تاو"، خمپاره‌های 120 میلی‌متری هاون، خمپاره‌های 60 میلی‌متری و نیز مهمات تانک‌های T55 و T62 و نیز مهمات تانک‌های 155 میلی‌متری و تیربارهای دوشکا و تجهیزات آن است.







از مطرح شدن موارد فوق می توان دریافت که

1-تروریست های تکفیری خطری بزرگ برای کل منطقه هستند
2-این تروریست ها نیم نگاهی به لبنان دارند اما توان عملیاتی کردن نیات شوم خود را ندارند.










3-نیروهای حزب‌الله در سوریه می‌جنگند، اما داعش توان اقدام علیه حزب‌الله در لبنان را ندارد و بیشتر جنبه رعب و وحشت آن مطرح است که آن هم موفقیت آمیز نیست
4-برای مقابله با ظلم، هر کسی که مورد ستم قرار گرفته، برای مبارزه با داعش انگیزه دارد و توان داعش مثل قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها پوشالی است.

کدام طرف ها  از تنش در لبنان سود می برد؟

شاید اگر بخواهیم منطقی به نگرانی تنش تروریسم در لبنان بنگریم کشورهایی که حامی داعش هستند مانند آمریکا (کشور مروج تروریسم در منطقه خصوصا سوریه و عراق) که دولت بیروت را تهدید می کنند در صورتی که طرف لبنانی کمک نظامی ایران را قبول کند، در آن صورت این کشور کمک هایش به ارتش لبنان را قطع خواهد کرد سود می برند. دیگر طرف ذینفع رژیم کودک کش صهیونیستی است که حضور تروریست های تکفیری و نبرد آن ها با رزمندگان حزب الله قوت قلبی برای این ددمنشان است که صد البته مقاومت استوار به راه خود ادامه می دهد.





البته جمهوری اسلامی ایران سفیر صلح در منطقه بوده که راهبرد خود را بر اساس ایجاد صلح و آرامش منطقه ای پیگیری می کند که البته این موضوع خوشایند آمریکا، غرب و برخی کشورهای منطقه نیست.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

موشک "فاتح110" ایران قابلیت حمله به هر نقطه‌ای در اسرائیل دارد
سینه مالک اشترها همچنان سپر است
سید حسن نصرالله: «عمر کرامی» مردی میهن‌پرست بود
«حزب الله» و «جریان المستقبل» بیانیه مشترک صادر کردند/ توافق بر سر اجرای سياست های امنيتی
متحدان دیروز دشمنان امروز؛ آیا اروپا از اسراییل عبور می کند
سیدحسن نصرالله روز جمعه سخنرانی می‌کند
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
۱۵ عضو جبهه النصره در سوریه به هلاکت رسیدند
نشانه‌های فروپاشی جبهه تروریستی
شیخ نعیم قاسم: تمامی لبنانی‌ها متقاعد شدند که تکفیری‌ها خطری واقعی برای کشور هستند/ هشدار به رژیم صهیونیستی
نشست محرمانه سرویس اطلاعاتی عربستان، کویت و امارات در ریاض
چرا بنیانگذاران رژیم اسرائیل به فکر حمایت از "فلسطین" افتادند؟ +عکس
ثروتمندترین گروهک تروریستی جهان در سراشیبی سقوط




۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن