تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش و پرورش نيازمند بازنگري در رفتار و ساختار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آموزش و پرورش نيازمند بازنگري در رفتار و ساختار است
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران گفت: آموزش و پرورش امروز به بازنگري در رفتار و ساختار نيازمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحيد فياضي عصر دوشنبه در همايش تحول در نظام آموزش و پرورش اظهار داشت: بنيان كار تعليم و تربيت نيازمند به يك نگرش جديد و يك بازخواني اساسي است و معلمان مي توانند پيشتاز ايجاد اين تحول باشند.

وي با اشاره به وجود منابع غني در آموزش و پرورش اظهار داشت: تحول يعني با توجه به وضع موجود، سازنده وضع مطلوب باشيم.

فياضي توجه به تربيت ديني در مدارس ايران را مهم دانست و افزود: مقولات فراوان ديگري نيز در حوزه تعليم و تربيت وجود دارد كه بايد آنها را عملياتي كرد.

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران چگونگي استفاده از منابع و امكانات را مهم برشمرد و افزود: با كمك معلمان كه بهترين سرمايه هاي ما هستند مي توانيم به تحول دست يابيم.

فياضي نقش اولياي دانش آموزان را در ايجاد تحول مهم ارزيابي و خاطرنشان كرد: همانطور كه به فكر تحول و توسعه در فضاي خانه هستيم بايد به تحول در محيط تحصيلي دانش آموزان نيز توجه داشته باشيم.

وي تحول دروني را مقدمه تحول همه جانبه دانست و گفت: مدير وقتي مي تواند تحول آفرين باشد كه ابتدا به تغيير رفتار خود بيانديشد و سپس در فكر ايجاد تحول در حوزه كاري باشد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن