تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813401723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«كيمياگر» پائولو كوئليو فيلم مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: «كيمياگر» پائولو كوئليو فيلم مي‌شود
جام جم آنلاين: كمپاني «وينشتاين» اقتباس سينمايي از رمان مشهور و پرفروش كيمياگر نوشته پائولو كوئليو را توليد مي‌كند. كيمياگر نخستين بار حدود 20 سال پيش منتشر شد و به شهرت جهاني نويسنده پرتغالي انجاميد و تا به حال 30 ميليون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.


به گزارش ورايتي، هاروي وينشتاين در جشنواره كن اعلام كرد اين فيلم را لارنس فيشبرن، بازيگر آمريكايي سري فيلم‌هاي ماتريس كارگرداني خواهد كرد.

وينشتاين گفت ساخت اين فيلم بيش از 60 ميليون دلار هزينه مي‌برد و فيلمبرداري آن اواخر بهار يا اوايل تابستان آغاز مي‌شود.

وي اشاره به اين كه اميدوار است اين فيلم موفقيت اقتباس‌هايي مانند «بيمار انگليسي» و «آقاي ريپلي با استعداد» را تكرار كند، گفت: كيمياگر كتابي است كه واقعا به من انگيزه مي‌دهد.

بنيانگذار و رييس سابق كمپاني «ميراماكس» تاكيد كرد: شخصا اين فيلم را تهيه مي‌كنم. همان‌طور كه مي‌دانيد، من به ندرت فيلم تهيه مي‌كنم. ما معمولا كاري مي‌كنيم كه فيلم‌ها ساخته شوند.

«كيمياگر» نخستين بار حدود 20 سال پيش منتشر شد و به شهرت جهاني نويسنده پرتغالي انجاميد و تا به حال 30 ميليون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

فيشبرن در يك پيام ويدئويي گفت كه احساس مي‌كند «خوشبخت‌ترين آدم روي زمين» است. او قرار است علاوه بر كارگرداني، نقش كيمياگر را نيز بازي كند و در نوشتن فيلمنامه نيز همكاري كند.

وينشتاين همچنين گفت فيلمنامه‌هايي را كه در اين سال‌ها بر اساس كيمياگر نوشته شده، خوانده و از همه آنها متنفر بوده است.

هرچند هنوز ساير بازيگران فيلم انتخاب نشده‌اند، اما تهيه‌كننده فيلم اشاره كرد كه دوست دارد يكي از نقش‌هاي فيلم را پنه‌لوپه كروز بازي كند كه با آخرين فيلم وودي آلن در جشنواره كن حضور دارد.

وينشتاين معتقد است كه اين پروژه «پلي به خاورميانه» است و مصمم است فيلم به داستان وفادار باشد.

وي تصريح كرد: وفاداري من به فيشبرن نيست. وفاداري من به خودم نيست. من به هيچ‌كس جز پائولو كوئليو وفادار نيستم.

كيمياگر داستان سانتياگو، يك پسربچه چوپان اهل اندلس را روايت مي‌كند كه براي تعبير روياهايش به آفريقا سفر مي‌كند و در راه با كيمياگر ملاقات مي‌كند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن