تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسيني: پيش شرطي نمي‌پذيريم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: حسيني: پيش شرطي نمي‌پذيريم
جام جم آنلاين: سخنگوي وزارت امور خارجه اعلام كرد بحث تضمين امنيتي كه از سوي برخي كشورها به عنوان يكي از ملزومات مندرج در بسته پيشنهادي 1+5 به ايران از آن ياد مي شود ، به هيچ عنوان براي تهران مطرح نيست و هرگز آن را مطرح نكرده است. وي در مورد بسته پيشنهادي ايران به گروه 1+5 گفت : بسته ايران بخش هاي متنوعي دارد و مباحث كلاني را در نظر گرفته است.


به گزارش مهر، سيد محمد علي حسيني سخنگوي وزارت امور خارجه در نشست هفتگي خود با خبرنگاران داخلي و خارجي در پاسخ به سئوال مهر كه پرسيد آيا تضمين امنيتي جزء درخواست هاي ايران از گروه 1+5 در جريان مبادله بسته هاي پيشنهادي وجود دارد يا خير، گفت: خير، بحث تضمين امنيتي براي جمهوري اسلامي ايران مطرح نيست و هرگز آن را مطرح نكرده است.

وي در مورد بسته پيشنهادي ايران به 1+5 گفت: جزئيات اين بسته را به موقع اعلام خواهيم كرد البته آنها در تلاشند نماينده اي را به جمهوري اسلامي اعزام كنند، گفتگوهايي نيز در اين مورد در حال انجام است.حسيني گفت : ما البته هيچ پيش شرطي را براي گفتگو نمي پذيريم.

وي در مورد بسته پيشنهادي ايران به گروه 1+5 گفت : بسته ايران بخش هاي متنوعي دارد و مباحث كلاني را در نظر گرفته است.

سخنگوي وزارت خارجه همچنين در مورد سفر اخير رئيس جمهور آمريكا به خاورميانه و شركت در جشن رژيم صهيونيستي نيز گفت: بي شك افكار عمومي دنيا مي تواند بهتر از هر كسي در مورد اعمال قرون وسطي آمريكا نظر بدهد.

وي افزود : هدف اصلي بوش از اين سفر شركت در مراسم شصتمين سالگرد اشغال سرزمين مقدس فلسطين بوده است وي در اين مراسم سخناني به زبان آورد كه حتي باعث تعجب صهيونيست هاي تندرو شد.

حسيني گفت: به خاطرهمين اعمال است كه دولت فعلي آمريكا منفورترين و منزوي ترين دولت در تاريخ آمريكاست و جايگاه مردم آمريكا را مخدوش كرده است.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن