تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيشتر بازداشتگاه هاي كشور شرايط خوبي براي نگهداري از متهم ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيشتر بازداشتگاه هاي كشور شرايط خوبي براي نگهداري از متهم ندارند
مشهد - خبرگزاري مهر: مديركل حفظ حقوق شهروندي قوه قضاييه گفت: اكثر بازداشتگاه هاي موجود در كلانتري هاي سطح كشور شرايط خوبي براي نگهداري از متهمان ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر در تربت جام، غلامرضا اسداللهي ظهر امروز در جمع خبرنگاران اين شهرستان اظهار داشت: با توجه به اين كه كساني كه مرتكب خطا و گناه مي شوند، انسان هستند، بازداشتگاه ها بايد از شرايطي برخوردار باشند تا ارزش يك انسان را حفظ كنند.

مديركل حفظ حقوق شهروندي قوه قضاييه گفت: با توجه به بند 15 قانون رعايت حقوق شهروندي هيئتي از مراجع قضايي شهرهاي كشور تشكيل شده كه براي بازرسي از دادسراها كلانتري ها و.... اعزام مي شوند و به شكايات صورت گرفته رسيدگي مي كنند.

اسداللهي تصريح كرد: 300 مورد بازرسي در خراسان رضوي صورت گرفته كه ميزان تخلفات را در شهرهاي استان به حداقل رسانده است.

نماينده مردم تايباد و تربت جام افزود: بازارچه دوغارون از مواردي است كه گشايش مجدد آن نياز به بررسي دارد.

وي در ادامه رايزني هاي صورت گرفته ميان وزراي خارجه دو كشور را مثبت ارزيابي كرد و افزود: با وارد شدن مبادلات مرزي از مرز افغانستان، بازارچه دوغارون براي مدتي تعطيل شد كه با تدبير انديشيده شده در آينده نزديك گشايش خواهد يافت.

اسداللهي با مثبت ارزيابي كردن عنايات دولت نهم براي راه اندازي منطقه ويژه اقتصادي تايباد گفت: طرح منطقه ويژه اقتصادي تايباد به مجلس راه پيدا كرد تا براي احداث منطقه برنامه ريزي هاي مدوني شكل بگيرد.

وي از ساخت دانشگاه آزاد و پيام نور در تربت جام و تايباد خبر داد و افزود: در حال حاضر تربت جام و تايباد دانشگاه آزاد و پيام نور دارند كه توانسته به شكل خوبي فارغ التحصيل داشته باشد.

وي با اشاره به اينكه اكثر فارغ التحصيلان اين دانشگاه ها از رشته علوم انساني بوده اند اظهار داشت: هزينه هاي پرداختي اين دانشگاه ها سرمايه اي است و جزء هزينه هاي جاري به حساب نمي‌ آيد.

اسداللهي حل مشكلات مسائل اقتصادي را از اولويتهاي مجلس هشتم معرفي كرد و افزود: بايد به انتخابهاي مردم احترام گذاشت و اين احترام مقدور نمي شود مگر در صورتي كه مسائل و مشكلات اقتصادي برطرف شود.

وي اظهار داشت: ميزان موفقيت يك دستگاه در رضايت مندي مردم خلاصه مي شود و بايد ضمانت اجرا براي اجرايي شدنش وجود داشته باشد.

اسداللهي تصريح كرد: يكي ديگر از مشكلات مجلس نظارت بر حسن اجرا است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: وظيفه مجلس نظارت صحيح بر اجراي امور است و اين مهم را بايد تا حدي ارتقا بخشيد تا نظارت به نحو احسن صورت پذيرد.

اسداللهي مهمترين اولويت را در بررسي مردم اين شهرها اشتغال دانست و افزود: مشكلات مردم تربت جام و تايباد جدا از مشكلات ديگر شهرها نيست و بايد به دليل آسيب پذيري اين شهرها در دستور كار جدي تري صورت گيرد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 422]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن